[centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mrjlnx

Re: [centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:53

Spannend blubdevis zou erg leuk zijn als t wat voor je is!

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:58

haha ik hoop t ook, denk het wel, braaf paardje..

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:52

Die waar we vanavond zijn wezen kijken was echt een leuk paard! Kon er ook echt lekker mee wegrijden.
Nu maar hopen dat ze goedgekeurd wordt! :)

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:56

ninz welke was t?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 01:01

Super blub ben benieuwd wat je van hem vind.

Ninz het klinkt goed ik duim voor je dat die word goedgekeurd

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:02

Seven schreef:
Super blub ben benieuwd wat je van hem vind.

Ninz het klinkt goed ik duim voor je dat die word goedgekeurd

Jha hij voldoet aan al mn eisen..
:)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 09:27

Mag ik hier nog wel reageren? :P hihi. Beetje gek gevoel dat er over de mijne hier wordt gepraat en ik zelf ook in het topic klets hihi :+

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 09:45

Spannend blubvis.

Wat is er met dat meisje en al haar paarden ? Wordt nieuwsgierig van al die verhalen.

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:16

merel_ paar pagina`s staat een link naar haar topic van een paar dagen geleden

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:18

Als je haar berichten terugleest dan vind je genoeg info over haar Merel :P .
Trouwens nog gefeliciteerd met je paard! (stuur je trouwens even een pbtje vanwege een paard)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:23

Nou, ik ben niet afgebeld. Dus het paard waar ik ga kijken staat er iig nog. :D
Ben benieuwd!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:24

Cardy schreef:
Als je haar berichten terugleest dan vind je genoeg info over haar Merel :P .
Trouwens nog gefeliciteerd met je paard! (stuur je trouwens even een pbtje vanwege een paard)

Ik vind het juist wel leuk dat jullie beide in dit topic zitten kunnen beiden jullie ervaringen vertellen. En zo kun je als hij naar blub gaat contact houden over hoe het met hem gaat.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:26

Ik heb vandaag en zondag kijkers voor die van mij. 1 via sporthorses en 1 via de rijvereniging waar ik lesgeef. En dan nog wat mails voor daarna, maar ik wil niet teveel kijkers per week. Het is nog een jong diertje...

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:31

Needje succes zo! Hopen dat dit wat voor je is!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:36

Ja dat is ook zo Laura. Grappige is dat de meeste kijkers van bokt zijn. Heb gister kijkers gehad en zondag heb ik ook een afspraak staan. En dan donderdag weer.
@ Suelza: Geef je groot gelijk. Die van mij is dan "al" 6 jaar, maar wil ook niet veel kijkers per week.

Krijg trouwens ook een aantal mails met alleen maar vragen over de prijs := . En dan denk ik. Kom eerst dan eens bij hem kijken en mocht je hem leuk vinden dan kunnen we altijd verder praten.
En als ik dat aangeef, dan hoor je niks meer van ze :+ .

Vind het overigens wel elke keer spannend als ik kijkers krijg hihi.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:46

Maar wat is het nut om te gaan kijken als daarna blijkt dat hij ver boven budget is?
Ik ben 1 keer weesten kijken bij een paard waarvan ze de prijs niet wilden vertellen, moest eerst maar komen kijken.
Dus ik daarheen, paard uitgebreid bekeken, allemaal heel leuk, maar toen bleek hij dus meer dus het dubbele van mijn budget te moeten kosten.

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:52

Voordat wij naar een pony of paard gaan kijken wil ik ook een prijsindicatie.
Is mijn budget niet hoog genoeg hoef je ook niet te gaan kijken,is toch verspilde moeite en tijd.

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:54

aangezien er bij cardy`s paard een vraagprijs bij staat zullen het wel geen vragen naar de vraagprijs zijn maar vragen voor hoe weinig ze eventueel weg zou mogen

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:55

asjemenou schreef:
Maar wat is het nut om te gaan kijken als daarna blijkt dat hij ver boven budget is?
Ik ben 1 keer weesten kijken bij een paard waarvan ze de prijs niet wilden vertellen, moest eerst maar komen kijken.
Dus ik daarheen, paard uitgebreid bekeken, allemaal heel leuk, maar toen bleek hij dus meer dus het dubbele van mijn budget te moeten kosten.

Dat is zeker zo! Bij jou voorbeeld wordt er geen prijs gezegd.
Ik heb netjes een vraagprijs staan. Als er in de mail alleen een vraag over de prijs staat en verder niks, dan vind ik dat persoonlijk vervelend.

Ik geef dan ook netjes aan dat mijn prijs een vraagprijs is en dat daar wel over te onderhandelen is :). maar niet per mail en al helemaal niet als ze het paard nog niet hebben gezien.

edit:

dodyg schreef:
aangezien er bij cardy`s paard een vraagprijs bij staat zullen het wel geen vragen naar de vraagprijs zijn maar vragen voor hoe weinig ze eventueel weg zou mogen

Dat bedoel ik inderdaad :)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:58

Sorry, dat had ik niet gezien. :)
Dan zou ik het idd ook minder vinden.

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:06

Ik heb ze helaas ook gehad. Nou staat die van mij nu voor een achterlijk lage prijs, dus daar gaat niet meer vanaf. Maar ik hoop nu wel reacties te krijgen, want het blijft een beetje stil.. En ik wil niet nog een halfjaar gaan leuren heb ik besloten. Dat is niet goed voor geen van beide.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:37

Mosh schreef:
Ik heb ze helaas ook gehad. Nou staat die van mij nu voor een achterlijk lage prijs, dus daar gaat niet meer vanaf. Maar ik hoop nu wel reacties te krijgen, want het blijft een beetje stil.. En ik wil niet nog een halfjaar gaan leuren heb ik besloten. Dat is niet goed voor geen van beide.

soms snap je er eigenlijk ook niks van dan denk je van dat paard zal wel zo weg wezen en waarvan je denkt die blijft nog wel een tijdje staan is die zo weg.

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:47

Mosh heel persoonlijk vind ik de prijs niet belachelijk laag, maar ieder zijn eigen.
Leuk paard met predikaten denk dat heel veel afhaken op de prijs.

Inmiddels een aantal voorzien van een nieuw paard of bijna, (alvast) Gefeliciteerd

Verkoop van paarden is lastig en blijft geen peil op te trekken.
Wij hebben er ook een staan waar we niet vanaf lijken te komen, erg leuk paard om te zien super gewegen qua leeftijd nog niet hoog geschoold mja vind dat zelf nog niet zo'n groot issue.
Mensen bellen/ mailen horen de verdere bloedvoering en haken af dier krijgt helemaal geen kans.
Sinds een week lopen de afspraken voor haar storm en kunnen we ze amper inplannen zonder mensen voor het hoofd te stoten.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:50

Mosh schreef:

Vervelend is dat dan he.. Vind het wel een erg leuk paard! Niet helemaal mijn type en denk iets te klein voor mijn zusje (is 1.84m ofzo iets). En... heb Bhaskar nog en moet denk nog wat doorsparen :+ .

Gister voordat de kijkers er waren, heerlijk nog even staan knuffelen met Bhas. Was helemaal alleen en hij genoot vollop van mijn aandacht. Heb dat wel gemist sinds hij bij de trainer staat.. En dan wordt het toch weer even moeilijk ;( ....

edit:

@ Goos_Horses: Het gaat zeker over die knappe 7 jarige van jullie?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 12:01

Goos_Horses schreef:
Mosh heel persoonlijk vind ik de prijs niet belachelijk laag, maar ieder zijn eigen.
Leuk paard met predikaten denk dat heel veel afhaken op de prijs.

Inmiddels een aantal voorzien van een nieuw paard of bijna, (alvast) Gefeliciteerd

Verkoop van paarden is lastig en blijft geen peil op te trekken.
Wij hebben er ook een staan waar we niet vanaf lijken te komen, erg leuk paard om te zien super gewegen qua leeftijd nog niet hoog geschoold mja vind dat zelf nog niet zo'n groot issue.
Mensen bellen/ mailen horen de verdere bloedvoering en haken af dier krijgt helemaal geen kans.
Sinds een week lopen de afspraken voor haar storm en kunnen we ze amper inplannen zonder mensen voor het hoofd te stoten.

Ik heb het al eerder in dit topic gevraagd maar hebben jullie een website of staat alles op SH en Bokt?

PS eindelijk reactie gehad over de merrie.