Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cardy schreef:Als je haar berichten terugleest dan vind je genoeg info over haar Merel.
Trouwens nog gefeliciteerd met je paard! (stuur je trouwens even een pbtje vanwege een paard)
asjemenou schreef:Maar wat is het nut om te gaan kijken als daarna blijkt dat hij ver boven budget is?
Ik ben 1 keer weesten kijken bij een paard waarvan ze de prijs niet wilden vertellen, moest eerst maar komen kijken.
Dus ik daarheen, paard uitgebreid bekeken, allemaal heel leuk, maar toen bleek hij dus meer dus het dubbele van mijn budget te moeten kosten.
dodyg schreef:aangezien er bij cardy`s paard een vraagprijs bij staat zullen het wel geen vragen naar de vraagprijs zijn maar vragen voor hoe weinig ze eventueel weg zou mogen
Mosh schreef:Ik heb ze helaas ook gehad. Nou staat die van mij nu voor een achterlijk lage prijs, dus daar gaat niet meer vanaf. Maar ik hoop nu wel reacties te krijgen, want het blijft een beetje stil.. En ik wil niet nog een halfjaar gaan leuren heb ik besloten. Dat is niet goed voor geen van beide.
Mosh schreef:Ik heb ze helaas ook gehad. Nou staat die van mij nu voor een achterlijk lage prijs, dus daar gaat niet meer vanaf. Maar ik hoop nu wel reacties te krijgen, want het blijft een beetje stil.. En ik wil niet nog een halfjaar gaan leuren heb ik besloten. Dat is niet goed voor geen van beide.
Goos_Horses schreef:Mosh heel persoonlijk vind ik de prijs niet belachelijk laag, maar ieder zijn eigen.
Leuk paard met predikaten denk dat heel veel afhaken op de prijs.
Inmiddels een aantal voorzien van een nieuw paard of bijna, (alvast) Gefeliciteerd
Verkoop van paarden is lastig en blijft geen peil op te trekken.
Wij hebben er ook een staan waar we niet vanaf lijken te komen, erg leuk paard om te zien super gewegen qua leeftijd nog niet hoog geschoold mja vind dat zelf nog niet zo'n groot issue.
Mensen bellen/ mailen horen de verdere bloedvoering en haken af dier krijgt helemaal geen kans.
Sinds een week lopen de afspraken voor haar storm en kunnen we ze amper inplannen zonder mensen voor het hoofd te stoten.