Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yelly schreef:Houd er wel rekening mee dat het anders toont wanneer je beugels wat langer zitten en dat jij mogelijk nog wat groeit, zowel in de lengte als in de breedte
Evelijn schreef:Oh, dat is dan zeker een kleintje... als je nog maar 14 bent dan wordt je dus ook nog langer (en breder) ik zou een wat stoerder mannenpaard zoeken.
Horsesandme schreef:Ik zie heel veel mensen die echte sportpaarden zoeken.
Ik ben opzoek naar een recreatiepaard/pony. Maar vind het nog best moeilijk te vinden. Zou deze zondag bij 2 leuke e-pony's kijken. Helaas hebben ze alletwee afgebeld.Pony's verkocht.
Dus weer verder zoeken. Maar kan het nog niet echt vinden.
Kwam net deze Rocky Mountain tegen: http://link.marktplaats.nl/550452954
Stond er toch even stiekem bij te kwijlen. haha Vind het echt een super mooi dier! Alleen volgens mij zijn die Rocky Mountains voor mij niet te betalen haha
Maar af en toe een beetje dromen onder de zoektocht moet kunnen toch
Wel nog mensen die geslaagd zijn dit weekend? Het topic lijkt steeds drukker te worden!
Lees nu vooral meer mee dan dat ik post.. Misschien komt er nog eens wat leuks voorbij!![]()
Horsesandme schreef:Ik zie heel veel mensen die echte sportpaarden zoeken.
Ik ben opzoek naar een recreatiepaard/pony. Maar vind het nog best moeilijk te vinden. Zou deze zondag bij 2 leuke e-pony's kijken. Helaas hebben ze alletwee afgebeld.Pony's verkocht.
Dus weer verder zoeken. Maar kan het nog niet echt vinden.
Kwam net deze Rocky Mountain tegen: http://link.marktplaats.nl/550452954
Stond er toch even stiekem bij te kwijlen. haha Vind het echt een super mooi dier! Alleen volgens mij zijn die Rocky Mountains voor mij niet te betalen haha
Maar af en toe een beetje dromen onder de zoektocht moet kunnen toch
Wel nog mensen die geslaagd zijn dit weekend? Het topic lijkt steeds drukker te worden!
Lees nu vooral meer mee dan dat ik post.. Misschien komt er nog eens wat leuks voorbij!![]()