Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kippiekipp schreef:hihi heb je al een afspraak gemaakt? want dat hoeft het geen sst toch![]()
Als wij weer paardjes gaan kijken maak ik in ieder geval goeie afspraken met degene
die het paard verkoopt. Stuur direct mijn mobiel nummer mocht er dan iets tussenkomen
of paard ineens verkocht zijn kunnen ze bellen. Wij zijn ooit een van hier naar limburg
gereden, zo'n 2,5 uur onderweg kwamen we daar zegt die vrouw ja sorry er zijn vanmorgen
mensen geweest en die hebben haar gelijk meegenomen...![]()
kippiekipp schreef:hihi heb je al een afspraak gemaakt? want dat hoeft het geen sst toch![]()
Als wij weer paardjes gaan kijken maak ik in ieder geval goeie afspraken met degene
die het paard verkoopt. Stuur direct mijn mobiel nummer mocht er dan iets tussenkomen
of paard ineens verkocht zijn kunnen ze bellen. Wij zijn ooit een van hier naar limburg
gereden, zo'n 2,5 uur onderweg kwamen we daar zegt die vrouw ja sorry er zijn vanmorgen
mensen geweest en die hebben haar gelijk meegenomen...![]()
kippiekipp schreef:Gaat vast lukken, het is een mooie verschijning en dat is toch vaak iets waar
mensen wel op vallenMaarja we willen wel een goeie plek voor hem, blijft
natuurlijk moeilijk om hem weg te doen
nobel1 schreef:@Nienke, waarom kijken jullie niet in Frankrijk zelf? daar liggen de prijzen gemiddeld wel wat lager of zijn jullie daar niks leuks tegen gekomen?
Een vraagje aan jullie in het algemeen;
Sommigen hebben al best veel paarden gezien en niet gekocht omdat er geen klik was, maar wat misten jullie dan specifiek aan dat paard?
Mijn ruin heb ik een keer een half uurtje gereden en ik vond hem leuk en een uitdaging, maar om nou te zeggen dat ik meteen een enorme klik ermee had...nee.
Naar mijn idee moet dat met de maanden groeien en heb je dat niet meteen.
Tuurlijk, een paard zijn karakter of bewegingen kunnen je niet liggen, maar ik zou na een keer rijden niet meteen een klik hebben.
Hoe denken jullie daarover?
Farah83 schreef:Hoi, weten jullie eigenlijk hoe het zit als je al ja gezegd hebt en later toch spijt krijgt dat je ja gezegd hebt omdat er toch het een en ander aan mankeerde?
Er is verder nog niks getekent ofzo.