Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IKbenEllen schreef:Topic loopt al van december 2006, TS mag trots zijn
cojolly schreef:DPSers hebben jullie nu dit topic erbij genomen![]()
IndianLady schreef:IKbenEllen schreef:Topic loopt al van december 2006, TS mag trots zijn
28-12-2005
Ilsex schreef:DPSers ?, ja ik weet nog niet alles
![]()
. Maar waarom is die ene dan niet meer gekomen ? En ik vind wel dat je gewoon normaal moet blijven doen tegen iemand die voor de keuze slachten heeft gekozen, hem/haar keuze ieder zijn eigen mening
.
IKbenEllen schreef:Ilsex schreef:DPSers ?, ja ik weet nog niet alles
![]()
. Maar waarom is die ene dan niet meer gekomen ? En ik vind wel dat je gewoon normaal moet blijven doen tegen iemand die voor de keuze slachten heeft gekozen, hem/haar keuze ieder zijn eigen mening
.
TS = Topic starter, geen ideeeee waarom ze niet meer langs komt, misschien omdat ze zei dat mensen die paardenvlees eten freaks zijn
Ilsex schreef:Okee, ik niet ik ben pas 13
. wou dat ik ouder was, kon ik lekker op me eigen gaan wonen en werken voor een paardje
. (sorry even offtopic
)
Miryamk schreef:cojolly schreef:DPSers hebben jullie nu dit topic erbij genomen![]()
Nachtdienst Marja?![]()
DPS is tenslotte ontstaan dankzij dit topic, dus het blijft 'dierbaar'
cojolly schreef:Ilsex schreef:Okee, ik niet ik ben pas 13
. wou dat ik ouder was, kon ik lekker op me eigen gaan wonen en werken voor een paardje
. (sorry even offtopic
)
Ruilen
_Tamara schreef:danifur schreef:Vroeger konden ze nog wel eens tegen die spuit vechten, maar tegenwoordig zijn die middelen llemaal sterker geworden, en is daar geen sprake meer van.
Onee? Een kennıs van mıj heeft pas haar paard ın moeten laten slapen en het duurde 2 uur omdat hıj er zo tegen vechtte![]()
Ik ben trouwens 12