Murphylover schreef:xkusjeirene schreef:Hoi hoi, sorry als ik door mensen heen ga.. Zijn er hier mensen in omgeving Rotterdam/ Zeeland die een goede paardenarts kennen die kan keuren (zowel klinisch en röntgenologisch met hals en rug) die ook op Zaterdag keurt? Ik zou graag wat info willen dan, want ik ben het spoor echt een beetje bijster...
Ik kruip even onder mijn meeleest steen vandaan !
Ik kan anke grolle van de waert (heinenoord) aanraden. Ze doet keuring aan huis (ook eventueel röntgenologisch). Wij hebben haar zelf ruimschoots 6 jaar als da gehad. Ze is kritisch, maar denkt wel altijd met je mee. Helaas zijn wij verhuist naar het oosten, maar wat missen we onze da, hier in het oosten hebben we de juiste da nog niet gevonden
Toevallig woon ik ook in het oosten, ik weet niet waar je woont haha?
Ik heb een DA gevonden, ik laat keuren via Equidoc, fijn contact mee tot nu toe, alles wordt gedaan met hals en rug erbij. 3 mei heb ik als datum staan (spannend....) eerst vrijdag nog rijden, lang verhaal kort, ik heb hem alleen nog vanaf de grond gezien (hij was geweldig) want hij was gebeten in de wei, had wondjes precies op de plek van het zadel. Dus dan maar even wat rustiger aan doen. En dan hopelijk dat het keuren allemaal goed is.