Super hoor!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gimme_Joy schreef:Hallo daar zijn we weer!![]()
[ [url=m/XU8txx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZBLO5Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een heerlijke foto's Sizzle! Ik wil dat met Joy echt vaker gaan doen. In de vakantie hebben we onze eerste rit gemaakt en dat ging supergoed. Ze vond het ook echt heel leuk!
[ [url=m/AmRrLY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister weer heerlijk gereden. Ze gaat met sprongen vooruit en ook de galop gaat nu echt heel fijn!
[ Video ]
[ Video ]
Malenka schreef:suikerpinda.
Gimme_Joy schreef:Hallo daar zijn we weer!![]()
[ [url=m/XU8txx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZBLO5Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een heerlijke foto's Sizzle! Ik wil dat met Joy echt vaker gaan doen. In de vakantie hebben we onze eerste rit gemaakt en dat ging supergoed. Ze vond het ook echt heel leuk!
[ [url=m/AmRrLY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister weer heerlijk gereden. Ze gaat met sprongen vooruit en ook de galop gaat nu echt heel fijn!
[ Video ]
[ Video ]
s1993 schreef:Onze buitenrit ging top zaterdag, hij liep netjes de trailer op en eerst even wat gepoetst en ontspannen op de trailer voor het wegrijden. Wegrijden vond hij spannend en flink gehinnikt maar twee straten verder werd hij al rustiger. Na een kwartiertje waren we al bij het bos (Leersumse veld) en daar was hij een beetje gespannen maar wel braaf. Vriendin erop en ik te voet, had touwtje mee maar die was niet nodigHij deed het heel goed, ze kon voor me uit wegrijden (stap/draf/galop) en ook een aantal keer geoefend dat ik wegrende en hij moest wachten, ook prima. Hij vindt het bos echt leuk. Wil komende periode proberen tweewekelijks de trailer te pakken naar het bos, zodat hij de associatie trailer=leuk gaat snappen. We hopen dan 4 oktober mee te doen aan een puzzelrit (samen met een vriendin), ben benieuwd!
[ [url=m/lho41n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AkykSM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/msNB5F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Noisy schreef:Jeetje PS, waarom heeft de beste man in godsnaam pensionstallen. Zal voor jullie echt een verademing zijn op de nieuwe stal denk ik