Wie zal het zeggen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
B-A eet absoluut meer hooi. Haar hooizak was vanmorgen leger dan alle dagen ervoor. Niet helemaal op, zoals Callas, maar heel veel beter. Proppen ga ik straks kijken als ik ga uitmesten met VvJ. Kabir stond vanmorgen nog hooi te eten uit zijn zak, wat ook een goed teken is, want de dagen ervoor at hij nauwelijks van zijn hooizak. Wel vond ik van hem al een prop, maar veel anders dan de andere proppen die ik van hem gevonden heb. De vorige proppen waren eigenlijk natte klontjes hooi waar niet eens veel op gekauwd was. Deze prop was een prachtig glad balletje eigenlijk al helemaal gekauwd maar niet doorgeslikt. Zal vandaag foto's ervan maken.
Monique1963 schreef:Klopt inderdaad, dat zei ze tegen mij ook. Is ook logisch dat ze moeten wennen aan hun nieuwe mond. Ik hoop op dagelijks een verbetering.
Edit: nog een vraagje. Paarden hebben geen zenuwen in hun tanden, dus ook niet in hun wortels. Dus trekken van kiezen is niet zo pijnlijk als bij ons.
Is dan de kiespijn die B-A had de ontsteking van die wortels geweest?