Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Oza04 schreef:Nou totaaaaal niet opzoek en wilde ook geen 2e.. maar waarschijnlijk koop ik mijn vorige pony terug![]()
De manege aan wie ze verkocht is vorig jaar november, denkt dat ze het fijner vind als ze 1 a 2 vaste ruiters heeft en dat kunnen zij niet bieden.
Ik kan het niet ver mijn hart verkrijgen als ze evt de handel in gaat. Niet de aantrekkelijkste merrie voor de verkoop (17 en L1 gelopen, nooit een veulen)
Ik wil haar niet uit het oog verliezen, dat kan ik niet aan..
Morgen heen.. ik ben zo benieuwd of ze me nog herkent na een jaar en hoe het voelt..
StableDoor schreef:We hebben een aanbetaling gedaan voor een 4-jarige tinkermerrie! Pas een maand onder het zadel, maar super karakter. Ze gaan haar nog +- 6 weken doorrijden, zit bij de prijs in. De koop is wel onder voorwaarde van veterinaire goedkeuring en dat de zadelpasser er een passend zadel op krijgt waar ik ook in pas (ze heeft een wat korte rug). Ik vind het zoooo spannend allemaal! We gaan ook op zoek naar een goede instructeur om ons te helpen met zo'n jonkie.
Cioccolato schreef:Ah bellen kan ook best leuk zijn! Je kan van alles treffen, daar niet van hoor. Maar sommige weten ook nog wel eens andere paarden te koop, dus gewoon proberen. De tegenvallers gewoon vergeten
Kijken jullie ook echt paarden terwijl je nog niet kan kopen? Door bijvoorbeeld een huidige paard nog niet verkocht is.
Cioccolato schreef:Ah bellen kan ook best leuk zijn! Je kan van alles treffen, daar niet van hoor. Maar sommige weten ook nog wel eens andere paarden te koop, dus gewoon proberen. De tegenvallers gewoon vergeten
Kijken jullie ook echt paarden terwijl je nog niet kan kopen? Door bijvoorbeeld een huidige paard nog niet verkocht is.
boemel schreef:Cioccolato schreef:Ah bellen kan ook best leuk zijn! Je kan van alles treffen, daar niet van hoor. Maar sommige weten ook nog wel eens andere paarden te koop, dus gewoon proberen. De tegenvallers gewoon vergeten
Ik heb Pensionstalling achter de hand.
Niet ideaal. Maar het zou anders ook maar zo kunnen dat ik 1 paard alleen thuis heb staan . Ook niet wenselijk.