Misschien is het de wintervacht ofzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als hij meer barok wordt, wat wel zo lijkt, zou hij nog wat hoogbeniger moeten worden om echt in verhouding te zijn. Meer vierkantsmodel dan rechthoek... We zullen het volgend jaar vanzelf zien.
Zijn kont staat terug wat hoger dan zijn schoft dus hij is iig nog niet klaar.
Bij Rêve heb ik de vraag al meermaals gehad maar ik denk niet dat ze het gaan vragen bij Joy.
Mer1980 schreef:Het is echt wel een bonk van een paard hoorprachtig je gaat in de split straks
Gelukkig hield iedereen wel duidelijk rekening met elkaar. (bij de wegversmallingen werd er geen voorrang genomen maar eerst gekeken of de tegenligger stil geraakte.)
Ellende!
)

hij wordt ook niet jonger natuurlijk…
Hij staat bovendien van nature plat op de voorhoeven wat niet helpt. Hij is maximaal gecorrigeerd met ijzers maar omdat ze hem als veulen niet gecorrigeerd hebben is ‘maximaal’ nog steeds plat. Anders loopt hij mank. Zijn lijf reageert net als het mijne op de koude… misschien moet ik hem een BOT Winterdeken kopen. 
en dat gaat vooral intuïtief. Hij had terug wat diarree (heel minimaal ) maar vrees dat dat van het koude water/sneeuw eten is… ze krijgen de darmbalans nu een tweetal weken dus die zal nu geleidelijk wel gaan werken.
parnassia schreef:Iedereen wil zo een stalhoudster!
En ja. Je kan afspreken bv dat je maandelijks tot een bepaald extra bedrag "vrij" mag regelen en achteraf factureren. Als je denkt dat hij boven dat bedrag uit gaat komen, dus echt een prijzig supplement nodig heeft, dan eerst in overleg voordat je het aanschaft/geeft.
Een dergelijke constructie zou ik fijn vinden als eigenaresse van het paard. Zo kan ze vertrouwen op jou expertise/intuïtie, maar komt ze niet achteraf voor extra hoge kosten.

(denk dat ze maar 6 maanden goed blijven na opening.) nu opnieuw, de vitalstyle maakt me echt weinig uit, dat beetje wat Sky daarvan krijgt gaat mijn rekening niet maken. Dat is voor Sky 70gr per dag ongeveer. Ik denk, als ik goed reken (en dat is twijfelachtig als ik eerlijk ben.
) dat dat op 12 cent per dag komt?

)
s en ik gaan geen goede invloed hebben op elkaars people-skills, 
wat niet heel abnormaal is gezien hij mij elke dag ziet natuurlijk maar vond het wel even sneu voor S

Wel goed om te zien dat hij "thuis" is bij je, dat wel
Dat vonden we beide erg flauw.