Nu waarschijnlijk even wedstrijdstop met haar en verder met Eli.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

duim met mij mee. Ergens vanavond wordt de winnaar bekend gemaakt en ik zit bij de laatste 8
. laat staan onze galop. Oké ik ga niet helemaal met stuurloos die de bak. Althans op de linker hand. Maar aanspringen en alles het blijft een drama dus dacht misschien kan ik het beter aan de longe proberen. Maar hier probeert ie dan ook wel uit te naaien. Gisteren 4x ff kort aan gesprongen in de linker galop waarbij veel gekreun en gesteun en na 1a2 passen er alweer uitviel maar hij probeerde wel goed aan te springen ipv vol gas ervan door. Dit deed ie alleen de 1e keer. Dus vond dat stukje toch positief. Dus morgen weer. Bij mijn les ben ik momenteel niet tevreden, veelste veel in de bak en hij begon laatst ja geloof het of niet, of ik de travers al eens geoefend had
dus ik denk dat ik voorlopig niet heen ga
Promisse schreef:En BravoT?
ze ging er 1 tje trekken. Baal stiekem wel
heb de sprengenhorst een mail gedaan om gewoon een les te volgen. Ik dacht dat ik ergens gelezen heb dat dat ook kon. Dacht stuur gewoon een mail of dit kan en anders is het wachten tot er ergens een clinic wordt gegeven, en je je optijd opgeeft want begrijp van hier dat die al snel vol zitten los dat ik ze tegen kom. BravoT schreef:Promisse schreef:En BravoT?
Helaas nietze ging er 1 tje trekken. Baal stiekem wel
heb de sprengenhorst een mail gedaan om gewoon een les te volgen. Ik dacht dat ik ergens gelezen heb dat dat ook kon. Dacht stuur gewoon een mail of dit kan en anders is het wachten tot er ergens een clinic wordt gegeven, en je je optijd opgeeft want begrijp van hier dat die al snel vol zitten los dat ik ze tegen kom.
.
ipv dat ze voordeel van de twijfel kreeg en stond in te dikken.
ik kreeg een mail terug met een Mob nr om mijn beschikbare datums door te sturen dus dat heb ik net gedaan. Geen idee op wat voor termijn hun kunnen ik ben aardig flexibel door ons eigen bedrijf dus nu afwachten tot ze reageert. Ook nog geen enkel idee wat het kost
maar goed ik heb er best 80 euro ofzo voor over. Ik kwam een clinic tegen van Rien en dat kostte dacht ik 86 of 68 weet niet meer laten we van het duurste uitgaan. Maar zoals het nu gaat heb ik ze gewoon nodig, vooral omdat ik ook geen dressuur ruiter ben en uit de dravers kom en wij een totaal ander balans van onze paarden vragen dan jullie. Maar ik wil dit heel graag en de 3 mensen die ik ken of les geven of zelf hoog Z rijden rijden vind ik van voor naar achteren ipv andersom dus dan liever nu ff betalen en dat ik dan snap wat de bedoeling is dan door prutsen. Los dat mijn man net zegt : dan geef ik je dit voor je verjaardag
. gezegd dat ik ook nog niet wist wat het ging kosten en hij zij toen dan zou ik maar snel ja zeggen als ik jou was
dus bij deze hoef ik de 1e les in ieder geval niet uit eigen zak te betalen
voor mij is wenum wiesel ook om de hoek. En van wie ik les heb maakt mij denk ik niet uit. Natuurlijk heb ik heel graag Rien maar ze rijden beide op zijn manier dus dat zou goed moeten komen.
geen idee van wie
durf ik eigenlijk ook niet te vragen haha. Maar ja de
zijn inderdaad iets meer dan de 86 die ik bij die clinic zag
maar ja manlief
haha voor diegene die er wil lessen moet er 14 euro bij op doen. Maar ik heb het er voor over, althans na de les kan ik hier pas echt over oordelen haha wordt vervolgd.
Skogan schreef:BravoT, echt leuk! Dat zou ik ook graag willen, een lesvan Rien.. ah... waarom is het zo ver vandaan.
Wij horen graag hoe het ging en wat voor goeie tips zal je krijgen.
Persoonlijk vind ik dat af en toe is beter meer geld uitgeven on echt goed les, dan wekelijks proesten en 'rondjes rijden'