Wortels en appel moet ik ook nog steeds in kleine stukjes snijden, omdat hij het zelf nog niet af kan bijten
Kleine baby.. Ik ben benieuwd met wisselen, vanmiddag zaten al zijn tanden er nog in!Vanmiddag samen met een vriendin nog even geoefend met voetjes geven, aangezien hij binnenkort naar de hoefsmid zal moeten. Hij deed het wat minder goed dan de vorige keer. Hij probeert echt steeds zijn voet los te trekken of weg te lopen (wat niet zo handig uitpakt wanneer je maar op 3 benen staat, maar dat heeft hij nog niet helemaal door
), met zijn achterbeen probeert hij soms ook wel uit te halen lijkt het net. Dat lukt niet, aangezien ik zijn hoef vast heb. Wat ik probeer is zijn voet op te tillen en deze zo lang mogelijk vast te houden totdat hij stopt met lostrekken. Zodra hij zijn been stil houdt laat ik los en beloon ik hem. Doe ik het zo goed op deze manier? Of vraag ik dan gelijk teveel van hem? Iemand tips?
als hij gaat schoppen zou ik hem toch wel redelijk corrigeren. Zilver deed dat ook, maar die kreeg er ook een schop onder haar kontje achteraan. Nooit weer gedaan. Ze weet het nu donders goed

hij vond het allemaal maar interessant en stond constant gebogen te kijken wat de smid aan t doen was en aan zn oor te frunniken. Arme man
Ik kwam 's avonds op stal en toen lag hij en stond weer op. Ik ben gewoon gaan voeren en hij at, maar toen ik ging uitmesten ging hij weer liggen. Plat en hij trappelde met zijn benen. Dus ik dacht die heeft koliek. Hij ging nog een keer liggen en ik ben met hem gaan wandelen (achteraf stom!). Na 50 meter mestte hij al en had ik meteen mijn vraagtekens bij het koliekverhaal. Hij wilde ook echt niet doorlopen en toen ik langs een wei kwam met paarden die helemaal gek werden, merkte ik dat hij wel mee wilde doen, maar dat hij het gewoon niet kon.