Gefeliciteerd Carmen
Arme hudson. Daar gaat zijn mannelijke ego
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nickynicole schreef:Wat een sjiek ding Babootje. Fijn aan het lopen en braaf aan het werk tijdens de proef. Dat hete is wel te zien maar niet storend. Denk dat je de go later goed kan gebruiken! Fijne locatie om te rijden. Goed opgesloten in de bak waardoor de paarden geen kant op kunnen.
Al is dat nu al veeeeel beter. Wij hebben op de club een bak van 30x60 op een terrein van 2ha, zonder bakrand of afscheiding. Daar leer je wel veel van. dresjoepie schreef:Gefeliciteerd met de punten ziet er netjes uit babootje

Nu alleen nog met hem op pad Dan hebben we alles gehad wat we wilde doen Vandaag dan ook maar een vlam nieuwe trailer besteld Kunnen we weer 15 jaar mee vooruit
lekker met hem op pad straks.
aangrenzend aan de bak stond een pony, daar werd een Fries naast gezet, gillen van de pony was het gevolg .. Hier spande Hudson gelijk op, begon al onder het draven met z'n voorbenen te maaien
Toen werd de Fries weggehaald en draafde ik verder. Toen ik langs de pony kwam sprong hij opeens opzij , pff hahaha kon me gelukkig aan m'n rechter teugel vasthouden hing er al een meter naast hahaha. Hij had zoveel spanning opgebouwd dat dat zich op deze manier eruit kwam...na de sprong opzij deed hij nog even op de plek springen.. Hahaha het mooie is als hij dan " ontploft " is is het ook weer helemaal klaar dan kunnen we weer onverstoord verder rijden