Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nessie schreef:Zo een hele paardendag gehad. Begonnen op de Kwpn van mijn moeder, 1.68 is toch echt een maat te groot, daarna Goldy gereden, Wolder gereden en daarna bezichtiging. Onderweg nog een heel mooie grote E pony op sporthorses gevonden die al wat verder is opgeleid, en gebeld voor een afspraak(Gaan we morgenochtend kijken). De E die we hebben bezichtigd paste ik prima op, alleen al tijdens het voorrijden steigeren, uitmaaien en bokken. Toen z'n strijklappen afwaren werd het wel minder, maar hij bleef het doen (en sowieso als hem iets niet zint en dan dit allemaal gebeurt hoeft het niet). Wel er nog opgegaan maar ik wil niet weer zo'n heftige waarbij er als hem iets niet aanstaat zo'n discussie volgt. Verder een knap dier om te zien
Wellicht dat ik volgende week ook nog een 6 jarige ga bezichtigen
HalloDan schreef:Nessie schreef:Zo een hele paardendag gehad. Begonnen op de Kwpn van mijn moeder, 1.68 is toch echt een maat te groot, daarna Goldy gereden, Wolder gereden en daarna bezichtiging. Onderweg nog een heel mooie grote E pony op sporthorses gevonden die al wat verder is opgeleid, en gebeld voor een afspraak(Gaan we morgenochtend kijken). De E die we hebben bezichtigd paste ik prima op, alleen al tijdens het voorrijden steigeren, uitmaaien en bokken. Toen z'n strijklappen afwaren werd het wel minder, maar hij bleef het doen (en sowieso als hem iets niet zint en dan dit allemaal gebeurt hoeft het niet). Wel er nog opgegaan maar ik wil niet weer zo'n heftige waarbij er als hem iets niet aanstaat zo'n discussie volgt. Verder een knap dier om te zien
Wellicht dat ik volgende week ook nog een 6 jarige ga bezichtigen
Maar je wilde toch over naar Paard? Waarom dan E pony's of zit ik ernaast?