Deze was niet bedoeld om achteraan te jagen zoals hun instinct nu eenmaal werkt(wegrennen is pakken en "slopen")

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aisa schreef:ik doelde ook vooral op dat drentse heideschaap,die is echt gepakt om op leeg te vreten en zal zeker snel dood zijn geweest.
Deze was niet bedoeld om achteraan te jagen zoals hun instinct nu eenmaal werkt(wegrennen is pakken en "slopen")
aisa schreef:meestal zijn ze snel dood,als ze in de keel gepakt worden,ze schudden ze zo hard dat de nek vaak breekt en dan is het zo klaar....de rest is gruwelijk om te zien maar voor het dier maakt het niks meeruit hoe cru ook.
aisa schreef:meestal zijn ze snel dood,als ze in de keel gepakt worden,ze schudden ze zo hard dat de nek vaak breekt en dan is het zo klaar....de rest is gruwelijk om te zien maar voor het dier maakt het niks meeruit hoe cru ook.
aisa schreef:ik doelde ook vooral op dat drentse heideschaap,die is echt gepakt om op leeg te vreten en zal zeker snel dood zijn geweest.
tienus63 schreef:Voor wie nog steeds dat grote paarden niet gepakt worden. Afgelopen zaterdag is in Duitsland op de grens van Hessen en Beieren een paard zoals het lijkt door meerdere wolven gedood.
Zonder keerbeet.
Foto kan als schokkend ervaren worden.
Bron wolf monitor netzwerk
https://www.facebook.com/share/p/TSNHDo ... tid=WC7FNe
[ [url=m/f8PpSg.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Mk2tIs.png]Afbeelding[/url] ]
tienus63 schreef:Helaas aanval nummer 4 van vandaag. in omgeving DFW, in Steggerda.
Bron meldingen in Westerveld.
[ [url=m/q6vGEc.png]Afbeelding[/url] ]
tienus63 schreef:Wat dat laatste betreft ben ik ‘blij’ dat er een schaap gepakt is in Leersum bij park Broekhuizen.
Een hond die gepakt wordt op de UH of verder westwaarts, schudt ze ook wakker.