Elano heeft ze nog. Dus hoef voorlopig nog niet te zoeken. Maar gok dat als ik een tandje wil, heel veel geluk moet hebben..

Filmpje van gister. Hier is ook de zeehond goed te zien:
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xZiva_ schreef:Haha moet elke keer goed lezen als jij iets post
Mijn Jack gaat namelijk dinsdag verhuizen!
Ik heb geen schuldgevoel aangezien ik hem weg haal bij 2 pony's die hem overal wegjagen (brokken, hooi of gewoon zomaar als hij te dichtbij staat)
Dus voor hem beter
Frummels schreef:Tussen alles vanaf 2 jaar rustig opbouwen tot 3 jaar, of 3 jaar oud en binnen 2 maanden beleren zitten nog heel veel meer manieren hoor
Kabayo schreef:Haha natuurlijk er zijn heel veel manieren . Ik gaf een voorbeeld. Iedereen doet het op zijn eigen manier, en dat is goed. Het is ook maar net wat je doel is met je paard. Wedstrijd, recreatie of grasmaaier
fransje23 schreef:Kabayo schreef:Haha natuurlijk er zijn heel veel manieren . Ik gaf een voorbeeld. Iedereen doet het op zijn eigen manier, en dat is goed. Het is ook maar net wat je doel is met je paard. Wedstrijd, recreatie of grasmaaier
Waarom zou het uiteindelijke doel verschil maken?
Kan mij dat voorstellen bij draf en renpaarden die met twee jaar al mogen racen maar verder?
Kabayo schreef:Maakt wel degelijk verschil de manier van trainen als wedstrijd je doel is. Maar dat lijkt mij vanzelf sprekend
fransje23 schreef:Kabayo schreef:Maakt wel degelijk verschil de manier van trainen als wedstrijd je doel is. Maar dat lijkt mij vanzelf sprekend
Maar in hoeverre maakt dat uit in de zin van op jonge leeftijd wel of niet wat mee doen?
Volgens mij begrijpen we elkaar niet goed![]()
Dat je uiteindelijk een sportpaard naar een wedstrijd toe gaat trainen is logisch.