Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wordt dit je eerste eigen paard
?
Dus voor het geval er een nieuw paard komt.. Dan heb ik in ieder geval al een fijn plekje
We hebben afgesproken dat ik de box maximaal drie maanden reserveer, tegen een redelijk tarief
Zo heb ik even de tijd om rond te kijken en te beslissen of er eventueel een nieuw paard komt.
Gelukkig was het verder wel gezellig om weer op stal te zijn 

?
Zomers dag en nacht buiten, 's winters in de paddock. Redelijk kleinschalig, ik geloof rond de dertig boxen ofzo. En een binnenbak, ook wel fijn met het Nederlandse klimaat
Ik reed redelijk vaak wat later op de avond, in verband met mijn roosters en dergelijke, en dan had ik best vaak de bak voor mezelf

bertine37 schreef:Dit paard voldeed aan al mijn eisen. Maar ik kom straks vast thuis met een paard die helemaal niet aan dat lijstje voldoet
aerdenhout1 schreef:Maar yelly... jij stond toch geen vol pension? Je moest zelf uitmesten elke dag begrijp ik?
Op andere dagen werd de box 's ochtends vroeg volledig uitgemest (onderlaag bleef wel liggen) en aan het begin van de avond, voordat de merriegroep naar binnen ging, werden er nog wat drollen gewipt
vonneke schreef:[RIJ-ITP] Zalsa
Dit paard is overigens ook te koop. 8 jarige Redford merrie, rond de 170. Nooit gemeten. super braaf en fijn te rijden. Op concour punten voor het M1.