Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Je mag gerust foto's spammenGaat hij trouwens op een Haflinger?
rocky_1995 schreef:Oke, wie moest ook al weer een foto van de anky hot pink? Sorry dat het wat langer duurde, maar hier is die dan. Deze foto's zijn 's avonds gemaakt met flits dus ze kunnen wel wat afwijken van kleur.
anky hot pink
anky azur
Ik houd de anky azur. De hot pink gaat terug naar ej en hiervan kan ik geen foto's maken op het paard. Van de azur wel. Dus als er mensen zijn die dat graag willen, roep maar. Je moet hier dan wel eventjes op wachten. Ik ben namelijk erg druk met school.
Owja, ik krijg de foto's niet groter. Als ik ze op een groter formaat upload, dan zijn ze weer te groot.
Splendesco schreef:Ik denk dat deze foto de kleur van de Anky hot pink beter weergeeft?
http://www.divoza.com/collectie/paard/z ... eldek.html
queenie_evy schreef:Ja op een had is de kleur echt heel leuk! staat super, ook op een bruin (zowel donker als vos) paard is ie heel mooi... ik krijg normaal de foto's van de shoot binnen vanavond, ten laatste morgen... ik post ze meteen als ik ze heb
_DP_ schreef:rocky_1995 schreef:Oke, wie moest ook al weer een foto van de anky hot pink? Sorry dat het wat langer duurde, maar hier is die dan. Deze foto's zijn 's avonds gemaakt met flits dus ze kunnen wel wat afwijken van kleur.
anky hot pink
anky azur
Ik houd de anky azur. De hot pink gaat terug naar ej en hiervan kan ik geen foto's maken op het paard. Van de azur wel. Dus als er mensen zijn die dat graag willen, roep maar. Je moet hier dan wel eventjes op wachten. Ik ben namelijk erg druk met school.
Owja, ik krijg de foto's niet groter. Als ik ze op een groter formaat upload, dan zijn ze weer te groot.
En waarom gaat de hot pink terug? Toch niet de juiste kleur? Ik vind de bodywarmer hot pink ook anders dan verwacht, maar ik vind hem wel mooi genoeg om te houden.
Bailey_4ever schreef:queenie_evy schreef:Ja op een had is de kleur echt heel leuk! staat super, ook op een bruin (zowel donker als vos) paard is ie heel mooi... ik krijg normaal de foto's van de shoot binnen vanavond, ten laatste morgen... ik post ze meteen als ik ze heb
Oeh ja nieuwsgierig. Ik heb wss het perfecte basic shirtje voor bij de aqua dus als het echt de goede kleur is dan bestel ik hem gelijk!Is hij erg paarsig in het echt, of echt blauw?
Malouke schreef:MelanieB schreef:Heb net de hele set van premiere gekocht voor mn kleintjesof naja, van wat er daar lag..
Oornetje, halster + touw, dekje en peesjes.
Van de zomercollectie van Premiere.
Leuke kleuren
Heb hem ook gekocht!!
Heb het halster + touw, fleecedeken en peesbeschermers.
Wil eigenlijk ook dat oornetje hebben!!!
Even kijken op internet of ik die kan vinden...
i_risss schreef:Weet iemand hoe het zit met retouren bij Ooteman? Snap er niks van..
Zijn de retourkosten nou voor je eigen rekening, of krijg je dit terug? (samen met het aankoopbedrag+verzendkosten)
xSimonee schreef:Ik wil heel graag dit dekje! Dus ff sparen haha
http://ooteman.nl/op-en-om-het-paard/za ... llege-navy
En deze sokken komen er sowieso
http://ooteman.nl/dames/kniekousen/bewe ... lange?N=15