[VOLG] Latino, mijn eerste eigen paard die ik kocht van een foto..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 12:11

Mooie foto's weer! :D

Hoe is het met je knie?

jeetje77

Re: [VOLG] Latino, mijn eerste eigen paard die ik kocht van een foto..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 12:39

Mooie foto's. Het bos idd nu zo mooi qua kleuren!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-25 17:24

Bedankt! <3

Met mijn knie gaat het goed, daar is het zo ongeveer wel mee gezegd. :') :=

Ik had door de oefeningen van de fysio weer een hernia gekregen in mijn rug. Echt extreem veel pijn, gevoelsverlies en krachtverlies rechts in mijn voet (is moeilijk lopen met revaliderende knie links en krachtsverlies rechts :=). Eind november moet ik weer naar het ziekenhuis.

De uitstralingspijn in mijn bil/been is zo goed als weg, ik heb het alleen 's nachts nog. Maar lopen kan ik op sommige dagen nog amper en ik heb echt nog extreem veel pijn in mijn rug (ondanks morfine, gabapentine en diazepam) dus momenten als dit geven mij weer even dat zetje in de rug (haha) om weer even door te kunnen.

Misschien wel nog leuk om te melden is dat ik het vloggen weer een beetje op ga pakken. :D Ben even aan het kijken hoe ik het afgelopen jaar samen ga vatten, alles in 1 video of nog wat dingen verspreid maar daar heb ik wel weer zin in. *\o/*

Zertab

Re: [VOLG] Latino, mijn eerste eigen paard die ik kocht van een foto..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 19:53

Au pijnlijk! Doe je wel rustig aan?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 16:44

Ja hoor, ik heb weinig keuze haha! Mentaal is het ook al snel te veel, dus ik moet af en toe mezelf even flink op de rem trappen. Die hersenschudding is echt geen grapje. :=

Maar, ik heb vandaag toch wel zó ONTZETTEND hard genoten en ik ben zo vreselijk TROTS! <3

Een stalgenootje had geopperd om met z'n allen een herfstritje te gaan maken. Dat zijn totaal 9 paarden. := Ik heb weleens met 2 andere paarden er bij gewandeld, en natuurlijk weleens met een ander paard een buitenrit gemaakt maar nog nooit in een groep. Dus ik had géén idee wat ik moest verwachten. Latino kan altijd wel wat vervelend zijn met andere paarden er bij, beetje drammerig dus ik was best een beetje zenuwachtig maar hij heeft me echt énorm verrast! <3

Afbeelding

We moesten natuurlijk VOOROP! :)) Ondanks dat we een nieuwe route deden was hij super dapper en braaf. <3
Afbeelding

Afbeelding

Hij was best een beetje gespannen, maar het mooie is dat hij zo goed bij me blijft. Ik heb de teugels gewoon op 1 maat en hij loopt een beetje te draven/piafferen in stap tempo. Nou helemaal prima, lekker doen. +:)+ Maar ik hoef niet bang te zijn dat hij er vandoor gaat oid, hij heeft vuur maar blijft wel super netjes onder me. <3 Echt zo fijn!

Afbeelding

Na een tijdje begon hij toch wat te ontspannen, briesen, teugels konden wat langer, en toen ook heel langzaam werd hij moe en vond hij het oké als een ander paard voorop ging. Naast elkaar vond hij niet prettig, dus hij ging stilstaan tot de ander voorbij was.

Afbeelding

En zo gingen we steeds een stukje verder naar achteren. :D
Afbeelding

Tot we zelfs echt helemaal achteraan reden, de andere allemaal in galop gingen en Latino echt dacht: waarom? :? Hij is echt het eerste paard wat nooit per se naar huis wil. _O- Uiteindelijk heb ik hem toch dringend moeten verzoeken door te lopen ipv te blijven grazen want hij vond het wel prima zo. :')

Afbeelding

Mijn zorgen waren dus voor niets, en ik kan niet anders dan super trots zijn op mijn kleine aap. <3
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:51

Dat klinkt echt heerlijk! :D