(Ja, dit tuig rinkelt als een malle
)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Ja, dit tuig rinkelt als een malle
)
Ziet er echt onwijs gaaf uit!
Zo goed als ze het deed. Heerlijk paard is het!
Ze is echt cool.
Het gaat wel goed met hem, hij is heel vrolijk. Loopt een beetje bijzonder, maar kiest er heel de tijd voor om als een soort opwindpoppetje door de bak te schieten.

En dan is dit de heftigere versie van wat ik zondag draag, haha. Al lijkt het me in de toekomst wel leuk om haar ook echt als showpaard in te gaan zetten

De foto's zagen er vanaf de camera in ieder geval al heel tof uit!
. Hopelijk blijft Joep z'n oor goed gaan.
. Joy kan het al een stuk beter.
hallo, ik kom onder mijn meelees steen vandaan.. ik ben jullie blijven volgen hoor, maar had zelf niet zoveel te vertellen. Tot nu toe
hij zag voor het eerst in zijn leven koeien en schrok daar zo van dat we pardoes in het prikkeldraad terecht kwamen. Een nare wond zorgde ervoor dat hij op rust moest. 3 weken geleden konden we hem weer voorzichtig oppakken en het gaat super goed
ik ben zo trots! We mennen nog maar 1x per week (doordeweeks te vroeg donker om nog te kunnen gaan na het werk) maar hij wordt elke week dapperder.
aan de andere kant kan ik ook niks overhaasten nu; 1x Longeren en 1x mennen in de week leert hij ook veel van. Het is nog zon broekie.
Ze vind het erg lastig en als ik dan een stokje in Mn hand neem laat ze even zien wat ze in huis heeft
ik kan jullie vertellen dat als ze straks sterk is ze echt van de grond gaat lopen