Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sintara schreef:Lekker, zo samen wandelen!
Ga je het ook al oefenen om alleen met Spirit te wandelen, zodat Limo even alleen is?
Ik heb het vermoeden dat die het moeilijker gaat vinden om alleen te zijn dan Spirit, of gaat het meevallen denk je
(en heb al een slecht gehoor rechts) 

Art_Ificious schreef:Zou alleen makkelijker zijn als spirit net als limo naast me loopt. Hij wil totaal niet naast limo of naast mij lopen.
Sizzle schreef:Kwestie van oefenen.
Paarden moeten ook leren dat rangorde tussen hen niet relevant is zodra jij ertussen loopt, dan moeten ze gewoon op jou letten en verder niets.
Met merries is dat haast nog belangrijker aangezien je geen bitch-fight wil als je er tussen staat
Pepperrr schreef:heb 1 merrie geleased gehad en 1 gereden bij kennissen. Maar ik hou idd veel meer van ruinenSizzle schreef:Kwestie van oefenen.
Paarden moeten ook leren dat rangorde tussen hen niet relevant is zodra jij ertussen loopt, dan moeten ze gewoon op jou letten en verder niets.
Met merries is dat haast nog belangrijker aangezien je geen bitch-fight wil als je er tussen staat
Merries zijn duivels. Gelukkig weten de mijne dat ze zich nu moeten gedragen als ik er tussen sta. Maar echt, wat kunnen die bitches zijn joh.
Art, wees blij dat je 2 mannen hebt! Ik heb 4 vrouwen staan hier, terwijl ik voorheen altijd op een ruin reed. Nou, echt, sta versteld van mezelf dat ik dit volhoud
die merrie van mijn zus is ook een bitch met momenten. Soms valt ze je aan en soms is ze poeslief.