Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
asjemenou schreef:Ik kan toch ook wel positieve dingen opnoemen.
Zie zat veel slechtere foto`s.
Maar heb zelf alleen maar 'projectjes', dus mijn foto`s zullen wel net zo belabberd zijn.
Somebody_ schreef:Ik vind het een goede/mooie foto! Wat zie jij eraan dan Suelza? Denk dat dit 1 van de betere foto's op sporthorses is..
Faline schreef:Evelien_1987 schreef:Is dit nog iets voor je faline? Niet zwart geen kleurtje wel mooi http://link.marktplaats.nl/616070729
Die is inderdaad ook leuk, maar wel jammer van het voetje wat extra aandacht vraagt.
Ik zoek nu trouwens niet een met een kleurtje hoor, liefst zwart, maar bruin mag ook.(Diep blauw/zwart is het allermooist
)
(Mensen die me kennen zitten me dan ook wel raar aan te kijken "wat moet jij met een gewone bruine)
Ben nu met name opzoek naar kwaliteit en dat wat ik dan zoek in een paard is bij de kleurtjes heel erg zeldzaam en daarom hangt daar dan ook weer een extra hoog prijskaartje aan.
Suelza schreef:asjemenou schreef:Beroerd?
Vind jij van niet dan? Je bied een potentieel Juniorenpaard aan en je plaatst een foto waarop alleen de huifkar nog mist achter het paard.
Lijkt mij dat je daar toch wel betere fotos van zou moeten hebben...
ralphtdw schreef:maar ik wil niet banketstaaf zijn.
maar heb jij dan zulke mooie verkoop foto's
soms krijg je toch niet de perfecte foto van een paard,
ik ik zie op deze foto niet wat hier mis aan moet wezen
Suelza schreef:ralphtdw schreef:maar ik wil niet banketstaaf zijn.
maar heb jij dan zulke mooie verkoop foto's
soms krijg je toch niet de perfecte foto van een paard,
ik ik zie op deze foto niet wat hier mis aan moet wezen
Hoor jij mij dat zeggen?
Mijn fotos geven alleen maar weer dat hij een heel braaf paard is gezien zijn bloedvoering.
Daarnaast zitten er betere fotos tussen die laten zien dat hij voor een 4 jarige een fijn beeld geeft onder het zadel en fotos die laten zien dat hij door een jonge ruiter na te rijden is. Dus de fotos geven precies weer wat ik graag van dat paard wil laten zien en wat dus ook mijn bedoeling was. En gelukkig komt daar erg veel respons op
Daarnaast staat die van mij niet te koop voor bedragen van (inmiddels dik) boven de halve ton.
En wat er aan de foto mis is, heb ik al gezegd. En kennelijk hecht jij minder waarde aan die zaken bij een paard van dergelijke bedragen, tja, als ik het geld eraan uit zou (willen) geven, dan hecht IK daar dus WEL waarde aan.
ralphtdw schreef:Ja oke maar misschien willen hun.hun paard ook zo wel laten zien.
En je ziet op de foto dat het een mooi paard is en als je het paard beter wilt zien ga je er heen.
En ik leg niet veel waarde aan een foto omdat wij wel geleerd hebben dat je niet een paard goed kunt beoordelen via een foto
sj33k schreef:ralphtdw schreef:Ja oke maar misschien willen hun.hun paard ook zo wel laten zien.
En je ziet op de foto dat het een mooi paard is en als je het paard beter wilt zien ga je er heen.
En ik leg niet veel waarde aan een foto omdat wij wel geleerd hebben dat je niet een paard goed kunt beoordelen via een foto
Kom op zeg, ralphtdw! Van een paard van meer dan een halve ton is de rijfoto toch niet om aan te zien?!