Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miryamk schreef:Of vis...
Miryamk schreef:Ik heb een keer bacon tijgernootjes gevoerd aan een echte vegatariër, oh wat voelde ik me l*llig zeg
_Charlotte_ schreef:weet je wat pas zielig is.. vegeatirieers die ook vlees eten.. ja nep vlees.. dus groentenburger of nepvlees. please zeg je wil geen vlees eten maar je geeft dat nep vlees wat zei dus eten wel de naam vlees.. dat snap ik dus niet
IKbenEllen schreef:Miryamk schreef:Ik heb een keer bacon tijgernootjes gevoerd aan een echte vegatariër, oh wat voelde ik me l*llig zeg
dat was dubbel fout
maikeltje schreef:Ik ben vandaag met mijn paard in de kliniek geweest. Dezelfde kliniek als waar mijn vorige paard (zeer rustig) is ingeslapen. Ik heb daar alle DA gevraagd of ze het ooit meegemaakt hebben dat een paard uit de narcose opstond en wilde vluchten als de fatale spuit toegediend werd en het antwoord was unaniem NEE.
Dit kan wel gebeuren als je de narcose overslaat en meteen na de sedatie die fatale spuit zet, maar anders ECHT niet. Zij geven ook standaard drie spuiten: de sedatie, de narcose en daarna de euthanasievloeistof. En er is daar nog NOOIT een paard geweest die geprobeerd heeft op te staan. Dus bij degene die deze ervaring heeft met zijn/haar paard is echt niet voldoende middel toegediend of een stap overgeslagen.
maikeltje schreef:Bah wat een rotervaring mirgino. Zeker als je weet dat het zo niet HOEFT te gaan.
Richtje schreef:Zal ik even shockeren dan?
Ik eet vegetarisch en heb mijn merrie vrijdag naar de slacht gebracht.....
Miryamk schreef:ach wat een zielig verhaal....Mooi paardje.
Heb je er wel vrede mee, hoe het gegaan is bedoel ik.
xHorses schreef:Ik ben TEGEN slachten!
misschien moet je paard 2 uur pijnlijden maar ik vind laten inslapen altijd nog beter dan slachten!xx
Richtje schreef:Zal ik even shockeren dan?
Ik eet vegetarisch en heb mijn merrie vrijdag naar de slacht gebracht.....