Anne_GTI schreef:Ik had eigenlijk die dode pony's ook op de voorpagina van bokt verwacht.
Misschien komt dat nog ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sterregoud schreef:Anne_GTI schreef:Ik had eigenlijk die dode pony's ook op de voorpagina van bokt verwacht.
Misschien komt dat nog ?
DuoPenotti schreef:Ik vind het maar een irritant kaartje want het verspringt hier steeds
Mac schreef:Dat is schering en inslag, dat mensen agressief benaderd worden als ze iets negatiefs over de wolf plaatsen. Laatst ook die vrouw die een Fries is verloren door stress vanwege een aanwezige wolf. Mensen durven dus ook niet meer te melden. Ook levert melden vaak niks op, waardoor mensen het niet meer doen. Dus dat overzicht van Predation Map is idd niet compleet.
Waarom het niet op de voorpagina van bokt staat weet ik ook niet. Als er 1 of andere gek met een mes rondloopt en paarden toetakelt is bokt te klein. Wolvenaanvallen worden niet vermeld.
Evi_V schreef:Ik ben pro wolf en pro paard. Er zou een jaagverbod moeten zijn, zodat er meer wild blijft rondlopen, zodat de wolven iets te eten hebben.
In andere landen zijn er beren, leeuwen, krokodillen, puma's, noem maar op ... Daar zijn de mensen wel verdraagzamer omdat ze nooit zonder hen geleefd hebben. Maar die dieren zijn vele malen gevaarlijker als de wolf. In afrika, Australië kan je niet op blote voeten in het gras, of niet onder bomen lopen zonder gevaar van een giftige slang ... De wolf WAS hier eerst. Toen kwamen wij, ging hij weg en nu is hij terug. Kan hij er wat aan doen dat wij het intussen vol gebouwd hebben ? (In belgië toch) Nee ... Kan ie niet aan doen.