Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die eerste draffoto vind ik ook heel erg mooi. De laatste foto lijkt ze vooral heel hard te willen en onder je vandaan te rennen. Kan het mis hebben natuurlijk
Maar mijn eerste gedachte was oeh die gaat hard haha
Hoop dat de merrie drachtig is
Dankje wel!

haha wat grappig. Mooie kleur hoor!
3 uren onderweg geweest. Genieten 

drie uur gereden haha, jij zal wel spierpijn krijgen! De paardjes mogen dan inderdaad wel een paar dagen genieten op de wei. Lekker bijkomen van alle indrukken.Kabayo schreef:Mirjam wat gaaf zeg galop!! Netjes ookdie eerste draffoto vind ik ook heel erg mooi. De laatste foto lijkt ze vooral heel hard te willen en onder je vandaan te rennen. Kan het mis hebben natuurlijk
Maar mijn eerste gedachte was oeh die gaat hard haha
Super miesjeHoop dat de merrie drachtig is
Dankje sbravour
Ilsey mooie bijleespostDankje wel!
Oh wat leuk dat je nu alleen aan de slag kan
Jollieknol welkom. Wat een gaaf paard zeg
Jennane oo een ze. Sorryhaha wat grappig. Mooie kleur hoor!
Ik heb gisteren een lekkere buitenrit gemaakt in Drents Friese Wold3 uren onderweg geweest. Genieten
[ [url=m/naERis.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vnh1rk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ODkOdj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cMpkTq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z2NtQV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag heeft ze lekker vrij
Alvast een voorproefje van Nynke
[ [url=m/spHUi0.jpg]Afbeelding[/url] ]
mirjamalvaro schreef:Kabayo ze rent gelukkig niet onder mij vandaan, wel heeft ze hele ruime passen.
Drent friese wold kun je mooi rijden!
Ja klopt!

Even gekriebeld aan de andere kant en ook daar reageerde hij helemaal niet op. Even helemaal trots op mijn ventje!
Morgen weer hangen en hem dan een paar stapjes laten lopen. Eens kijken hoe hij er dan op reageert. Vandaag ook wel een paar stappen gezet omdat hij niet wilde stilstaan
Daar zijn we dus ook druk mee aan het oefenen.
Fijn dat het goed ging en ze braaf was, wat is het ook een topper.
Die galopfoto; Yihaa

. Ik moet zeggen dat de paarden hier ook echt niet happy zijn door de hitte en de vele steekmuggen, maar als ze ook nog exceem hebben en geen gras mogen is het helemaal sneu. Gelukkig dat je nog een maatje hebt die hem kan vergezellen.

) Zilver galoppeerde het laatste halfuur ook steeds aan dus ze was zeker niet moe/kapot/gesloopt. Ze had er dikke lol in. Dus geen zorgen !
Fijn dat ze snel weer bij jou terug is als ze schrikt. Je lijkt op de laatste alleen mega ver voorop te zitten? Misschien ligt t aan de foto
Geen persoonlijke aanval op iemand, maar ik denk niet dat je paarden altijd als breekbare beertjes hoeft te behandelen. toen ik de friese merrie inreed ben ik na 3kwart jaar op marathon geweest, paard was toen wel 6 jaar, maar groener dan dat zilver nu is. Toen zijn we dik 4 uur onderweg geweest over zand, asfalt, door water en ook nog hindernissen tussendoor. Paard kon daarna nog wel een keertje, die wilde nog lang niet naar huis
Dus denk dat het best meevalt. Ik heb lina toen ze nog niet beleerd was meegenomen op 2,5 uur fietsen, ging als de tierelier en werd ze niet minder van 

En rit ziet er lekker uit!
Omdat zij haar sochtends het land in jagen & dan is ze gewoon van streek als ze haar willen pakken enzo. Eigen schuld dikke bult, ik kan alles met haar wel zowat.
.
. Wil niet zeggen dat die 3 of 4 jarige het niet aan zou kunnen en al helemaal niet als het zo ongeveer eenmalig is.
. Zij was in mijn ogen weer te voorzichtig met haar paard.
.
Verklaard wel waarom ik er zo weinig ben
.
Kwartje viel wel snel. Zo grappig, ze wordt een heel ander paard zodra ze over een balkje mag!
Nynkster schreef:paarden mogen toch best werken?? Zolang je niet 5 keer per week flink aan het trainen bent valt het heus wel mee in mijn ogen. Zelfde dat jij vorige week zei dat ik dan vaak longeerde, ookal was het een grap. Dat komt altijd vanuit een gedachte die blijkbaar ging over het vele longeren. Goed voor die dieren, van niks doen worden ze dik en krijgen ze geen spieren of conditie
Lars doet 1x per week iets en die is echt heel slank.
)