Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Ja en terecht want mijn lijf trekt het niet als ik 5 paarden in de winter moet gaan uitmesten. Een grote en 2 kleintjes trek ik maar net en moet hij al regelmatig bijspringen.
We gaan het zien.
Hi Geerke welkom in het topic ik ga je bericht lezen.
Monique1963 schreef:Ik weet nog niet hoe het zich gaat ontwikkelen. Als bij hun het gras weer gegroeid is, misschien kunnen ze dan weer terug. Maar eigenlijk denk ik niet dat ze daar beter van worden. Het abces op in het oor schijnt ook enorm geweest te zijn. Hoe kun je dat niet zien? Hoe kun je niet zien hoe mager B-A is. Dat moet toch ieder mens zien.
tamary schreef:Monique1963 schreef:Ik weet nog niet hoe het zich gaat ontwikkelen. Als bij hun het gras weer gegroeid is, misschien kunnen ze dan weer terug. Maar eigenlijk denk ik niet dat ze daar beter van worden. Het abces op in het oor schijnt ook enorm geweest te zijn. Hoe kun je dat niet zien? Hoe kun je niet zien hoe mager B-A is. Dat moet toch ieder mens zien.
En hoe kan de DA niks zeggen over de conditie? Die merrie zou in Engeland door de RSPCA/WHW per direct in beslag genomen zijn en de eigenaar/verzorger voor de rechtbank gesleept.
Jij zit nu behoorlijk klem tussen onkundige (al dan niet met opzet) eigenaren, je lijf en je geweten. Terwijl eigenlijk deze dieren eigenlijk in beslag genomen moeten worden of de eigenaar de ballen moet hebben ze beide in te slapen wegens niet kunnen verzorgen aangezien het elke keer weer fout gaat en ze ze eigenlijk ook niet uit handen willen geven.
Moossie90 schreef:Door de psyllium dikt de mest ook in. Soms gaan de darmen op hol van ontwormen en zand. Beetje muesli, licht vochtig maken en dan psyllium erop kan ook werken om de diarree te stoppen.