Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calypso84 schreef:Yelly schreef:Ik zou ook niet selecteren op kleur, CalypsoIk heb toch nog het idee dat je je iets te veel van anderen aantrekt
Als jij een Tinker nou leuk vind, waarom kijk je daar dan niet voor
? Tinkers kunnen ook makkelijk een dressuurproefje lopen en het zijn ook leuke paarden om op buitenrit mee te gaan!
Mijn vriend kan op het moment niet rijden omdat hij een whiplash heeft. Ik kan wel een tinker kopen, maar hij koopt mee. Ik heb er niet aan gedacht dat zijn benen eronderuit zullen steken. Het paard moet dus echt boven de 1.60 komen.. liefst nog iets groter.. die tinkers zijn er bijna niet. Dan gaan we dus samen voor een KWPN, Hannover, Oldenburg, Westenfalen enz.. Dit is voor mij ook geen probleem en kunnen we samen erop rijden.
welmoed__ schreef:Ja Calypso dat denk ik ook..
Geen vos geen schimmel geen bruin?? Blijft bijna geen kleur over! Misschien moet je het toch een beetje gaan veranderen met je ideale plaatje?!
Calypso84 schreef:welmoed__ schreef:Ja Calypso dat denk ik ook..
Geen vos geen schimmel geen bruin?? Blijft bijna geen kleur over! Misschien moet je het toch een beetje gaan veranderen met je ideale plaatje?!
na 1 week al water bij de wijn doen? Vind dat wat snel.. ik ben van mening dat er best wel wat tussen zit, geduld is een schone zaak
Mocht er idd niets zijn, dan kunnen we altijd nog consessies doen toch?
Pizzazz schreef:Schimmels kunnen juist zo ontzettend prachtig zijn, deze bijvoorbeeld http://www.sporthorses.nl/advertentie/paard/id/91623
Het is wel een tikkie onhandig, zo'n wit paardmaar och.
Kleur speelt voor mij helemaal niet mee, maar uiteraard kijkt iedereen wel (deels) naar uiterlijk.