Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Stel je voor dat ik haar wel had gekocht, daar was ik niet blij mee geweest.
Volgens de eigenaren had hij er nu geen last meer van en was het helemaal genezen.Niene87 schreef:Ik heb een ruintje op proef vanavond om half 9 komt hij! hij is 4 jaar en springgefokt.
papa is Equador en moeders papa is Good Times!
Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen en of het bevalt!
Klein stalgebrek, kribbebijten. Dat gaan we in de gaten houden, hij staat nu alleen wellicht met meerdere stalgenootjes geen last meer van... hoop ik

mijn paard is pas na vier jaar met goed stalbeleid gestopt.
? Snoekiej schreef:Ik ben gister teruggeweest naar de 3-jarige Oscar van iemand op Bokt. Vind het heel lastig. Het is een super leuk paard, en helemaal geschikt voor wat ik wil. Alleen vind ik het lastig om een onbekend paard echt te vertrouwen, omdat ik niet weet hoe ze reageren, en daardoor rijd ik ietsje onzekerder. Dat vertrouwen komt denk ik gewoon als je het dier wat beter kent. Paard in kwestie is ook echt superbraaf. Maar daardoor weet ik (nog) niet of het gevoel echt goed is. De eerste keer was het gevoel zowiezo super, alleen gister was ie iets drukker (vanwege het weer denk ik en hij had geloof ik in het weekend niet gelopen). Weet nog niet echt wat ik moet doen.
De eerste keer was het gevoel goed, maar dacht het verstand nog nee, en nu was het gevoel ietsje minder, maar het verstand zegt dat ik er een heel leuk paard aan ga hebben. Misschien nog een keertje terug, maar of de eigenaresse daar niet een beetje moe van wordt?