Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cowgirl schreef:Of HKO uit de rug komt? Tja daar heb ik ook mijn bedenkingen over.
Net als het argument dat kribbebijten en luchtzuigen rijtechnische problemen zijn.
Ik kan daar wel een test mee doen want we hebben een luchtzuiger op stal, maar ik sta totaal niet achter dat argment.
Zep schreef:Hoe vond jij (onderbouwd!) Ozep dan lopen aan het einde van het uur, zonder dat te vergelijken met hoe hij aan het begin ging?
Wouter24"]
[quote="Zep schreef:Wouter: ik zeg toch ook nergens dat het Duitse 6-puntensysteem niet goed is?
Zep schreef:P.S. voor alle mensen met een kreupel paard die zich aangevallen voelen: ik heb bijna 3 jaar lang langs zowat iedere gerenommeerde kliniek in NL en Dld geleurd met een paard dat weliswaar geen HKO had maar wel vage kreupelheidsklachten. Ik heb van alles geprobeerd op rijtechnisch gebied omdat ik lang gedacht heb dat het daar aan lag (en zelfs de heer de Bodt een mailtje gestuurd, maar die gaf aan dat hij niet dacht dat hij een oplossing kon bieden, hoewel ik welkom was het te komen proberen)
Novelle schreef:dus jij zegt dat ik mijn paard verkloot hebt omdat ik geen genoeg geld uitgeeft aan mijn paard maar aan mijn "Anky kleren''. Die ik niet eens heb
Citaat:en eh bijna alle paarden zijn scheef, er zijn er zat die niet nageefelijk lopen en ook zat die niet voor uit te branden zijn.
Kayla"]
[quote="Novelle schreef:dus jij zegt dat ik mijn paard verkloot hebt omdat ik geen genoeg geld uitgeeft aan mijn paard maar aan mijn "Anky kleren''. Die ik niet eens heb
Citaat:en eh bijna alle paarden zijn scheef, er zijn er zat die niet nageefelijk lopen en ook zat die niet voor uit te branden zijn.
Zep schreef:
Ik vind het argument dat Ozep niet fijn loopt door spierpijn vergezocht en eerlijk gezegd weer iets om de boel maar zo te draaien dat je het weer positief krijgt.
novelle schreef:hij zegt wel dat mensen met een paard met hko geen geld uitgeven aan hun paard maar aan hun kleren.
Dan voel ik me aangesproken ja, al mijn geld gaat naar het paard.