Naomi schreef:neeh ik ga de DA morgen bellen, ik ga vragen of hij het desnoods op papier wil zetten wat ie heeft gedaan, omdat ik er niet bij was, ze zei dat ie vrijdag was geweest
Heej meis, ik volg je verhaal een beetje en al had ik me twijfels ik leef nu echt met je mee! Je kunt de dierenarts bellen en hem vragen of hij een rapport wil maken van zijn bezoek aan flame. Je kunt liegen dat je paard namelijk verzekerd is. Als mijn dierenarts naar mijn paard heeft gekeken moet ik een schadeformulier, de rekening (originele versie) en een rapport van de dierenarts naar de verzekering opsturen. Dit is je kans Naomi! Bel de dierenarts en vraag hem of hij wil opschrijven wat volgens hem de vastgestelde schade, wat hij als behandeling heeft voorgeschreven en de evt medicijnen waren. Haal diep adem en DURF!!! Zeg dat je dit alles nodig hebt voor je verzekering!! Dit is doodnormaal, niemand weet dat je dat van de verzekering verzint, en het zijn dus normale vragen. Vraag of hij dat rapport aan je op kan sturen, dan heb je het zwart op wit staan.