"Uit de mode"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Corellaa

Re: "Uit de mode"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:00

we weten het allemaal zelf o zo goed...
we weten ook allemaal dat dit een eindeloze discussie is/word..

Setje of geen setje..
je rijden word er niet beter of slechter van..
de 1 geeft zn geld graag uit aan setjes ed, de ander niet..
zo zijn we goddank allemaal verschillend !
en laat elkaar dan ook in hun waarde Lachen

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:02

Denk dat bij paardrijden toch wel het meest 'air' is. Maar de een is de ander niet en mensen met setjes worden wat dat betreft best in een hokje geplaatst naar mijn idee

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:03

Tja, idd de een koopt van zijn spaargeld een leuk of niet leuk setje voor zijn paard, de ander koopt er liever wat duurder voer van of een zak wortelen extra. Ik zeg ook maar wat. Maar wat maakt het uit, fijn toch dat er nog verschillende mensen zijn in de paardenwereld. Oké, het is niet de bedoeling dat je dan op elkaar neerkijkt vanwege uiterlijk. Zoals dat kreng op die fries.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:04

iedereen word in hokjes geplaatst!
de mensen met een geschoren paard, de mensen met een setje, de mensen met dure rijkleding..

Eindeloos... maar dus iedereen!
ieder kijkt vanuit zichzelf.. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:04

Corellaa schreef:
we weten het allemaal zelf o zo goed...
we weten ook allemaal dat dit een eindeloze discussie is/word..

Setje of geen setje..
je rijden word er niet beter of slechter van..
de 1 geeft zn geld graag uit aan setjes ed, de ander niet..
zo zijn we goddank allemaal verschillend !
en laat elkaar dan ook in hun waarde Lachen

Afgod Iemand die het wel begrijpt!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:06

Het is allemaal gewoon een kwestie van smaak/mening. Want sommige kopen geen setjes omdat "hun paarden geen barbie's zijn" bij wijze van en de ander koopt wel setjes omdat je "altijd goed voor de dag moet komen". Neem het niet t serieus, maar het gaat om het idee. Dus de wel-setjes wil graag een in set aangekleed paard met ruiter zien. De niet setjes houden het liever naturel of maar net wat ze in huis hebben Haha!

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:08

Nadia_Mocca schreef:
Tja, idd de een koopt van zijn spaargeld een leuk of niet leuk setje voor zijn paard, de ander koopt er liever wat duurder voer van of een zak wortelen extra. Ik zeg ook maar wat. Maar wat maakt het uit, fijn toch dat er nog verschillende mensen zijn in de paardenwereld. Oké, het is niet de bedoeling dat je dan op elkaar neerkijkt vanwege uiterlijk. Zoals dat kreng op die fries.

Mijn paarden krijgen allemaal PAVO, de ene basic, de andere muesli, ook krijgen ze 2/3 keer per week slobber en er liggen altijd wortelen (die dingen kosten een euro ofzo), verder krijgt mijn merrie ook nog biotine preparaat bijgevoerd voor haar hoeven.

Verder heb ik een 'vrij' goedkope stalling waardoor dit ook mogelijk is, van wat ik overhoud per maand koop ik wat leuks voor mijn paarden of mezelf

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:08

De een koopt een setje, en de andere een paar schoenen van 150 euro. Ik geef mijn geld liever uit aan mijn paard, dan aan mezelf Lachen

Ieder zijn ding OK dan!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:10

Wat kan het jou schelen of iets "in" is of "out"? Heel en functioneel, dat moet het zijn. En of het dan qua kleur matched zal mij toch echt aan mijn bips oxideren.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:10

Denise_Perla schreef:
Nadia_Mocca schreef:

Mijn paarden krijgen allemaal PAVO, de ene basic, de andere muesli, ook krijgen ze 2/3 keer per week slobber en er liggen altijd wortelen (die dingen kosten een euro ofzo), verder krijgt mijn merrie ook nog biotine preparaat bijgevoerd voor haar hoeven.

Verder heb ik een 'vrij' goedkope stalling waardoor dit ook mogelijk is, van wat ik overhoud per maand koop ik wat leuks voor mijn paarden of mezelf

Hoho; ik kijk helemaal niemand aan en het is maar een voorbeeld. Ik had i.p.v. voer of wortelen ook neer kunnen zetten: iets voor jezelf ofzo. Maar het is gewoon een kwestie van: het ligt er maar net aan waaraan je graag je geld uitgeeft.

Ik ben neutraal; even voor de duidelijkheid. Ben dus onpartijdig en ik wil helemaal niet mijn zin, alleen mijn mening geven Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:11

meeste setjesfreaks hier op bokt houden geen rekening met wat in of uit is, maar wat mooi is Lachen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:14

Lauss schreef:
meeste setjesfreaks hier op bokt houden geen rekening met wat in of uit is, maar wat mooi is Lachen

Ja, idd. En wij (tenminste ik) willen ook helemaal de setjesfreaks niet op hetzelfde niveau als dat arrogante zwicht op de fries zetten omdat jullie toevallig ook van setjes houden. Ik bedoel; als ik als niet-altijd-alles-passend-bij-elkaar-hebbende ruiter in het bos rijd en 1 van jullie tegenkom; neem ik aan dat jullie niet zo bot reageren. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:15

Ik niet. Het zal mij worst wezen hoe iemand op zn paard zit. Zolang ik er maar niet zo bij hoef te lopen!

Magnummm

Je moet iedereen in zijn waarde laten, en dat deed dat arrogante mens op die fries blijkbaar niet. Die schat mensen in op hun bankrekening (wat vaak niet de reden is voor wel/niet setjes). Maargoed; zulke mensen bestaan. Haha!

Neroo

Lauss schreef:
Ik niet. Het zal mij worst wezen hoe iemand op zn paard zit. Zolang ik er maar niet zo bij hoef te lopen!

Afgod

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:16

Ik koop graag dingen voor mijn paard, maar ook voor mijn dochter, mijn man en niet te vergeten mij zelf, hoor. Haha!
Ik heb ook een leven naast mijn paard, al hoewel hij er een behoorlijk groot aandeel in heeft. Knipoog

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:23

Als ik het geld zou hebben zou ik ook vast en zeker wel wat setjes hebben, maar aangezien ik nog meer dieren heb als paarden.. Haha! Als ik mensen in setjes zie; denk ik vaak: Kijk die doen er wat aan om er goed uit te zien. En daarom schaam ik mijn eigen wel eens; omdat ik dat niet kan/doe. Mijn moeder vindt setjes zo ie zo nutteloos Clown Dusja, met kerst of verjaardag verwacht ik dan ook geen (deel van) een setje.
Dus mocht ik ooit te loterij winnen; ben ik de eerst dag te vinden in de ruitershop! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:25

Nadya schreef:
Ik koop graag dingen voor mijn paard, maar ook voor mijn dochter, mijn man en niet te vergeten mij zelf, hoor. Haha!
Ik heb ook een leven naast mijn paard, al hoewel hij er een behoorlijk groot aandeel in heeft. Knipoog

Jij geeft dus gewoon graag geld uit Lachen ik zie er graag goed uit, dat is iets anders..

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:27

Lauss schreef:

dat vind ik ook weer een BEETJE kort door de bocht....

Ik rijd zovaak buiten met een vriendin die van anky setjes ed houd en ik met mijn ''boerenknollen fries'' ernaast...
niets mis mee denk ik dan ?

Edit; ik doel ik op, je bent toch gelijk, ondanks hoe jij of je paard eruit zien...
misschien rijd ik met mn boerenfries nog wel beter als haar..
Laatst bijgewerkt door Corellaa op 03-01-08 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:28

wat een verhaal, gewoon scheit aan hebben zeg..dat zal wel zown verwend arrogant nest zijn Knipoog

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:28

Lauss schreef:
Nadya schreef:

Jij geeft dus gewoon graag geld uit Lachen ik zie er graag goed uit, dat is iets anders..

Dat snap ik zeker; wil ik ook graag. Maarja dan moet het financieel wel haalbaar zijn, wat zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om mijn konijnen om te laten komen van de honger, zodat ik weer een dekje kan kopen Haha!

x_Staceyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:33

Zo, jy hebt je goed in kunnen houden.
Ik had denk ik gewoon mn beugel uitgedaan en eventjes met mn laarsje over dat o zo mooie witte anky dekje! Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:33

Lauss schreef:
Nadya schreef:

Nee, ik moet mijn geld zien te verdelen tussen mijn gezin, mezelf en een paard. Dat is een iets ander verhaal. Ik denk trouwens dat er goed uitzien niet per se iets met geld uitgeven te maken heeft. Knipoog
Ik denk dat ik het meeste geld uitgeef aan mijn dochter, die nou eenmaal groeit en dus regelmatig echt iets nodig heeft. Dat is toch een heel ander verhaal, dan 25 verschillende setjes inclusief bijpassende rijkleding aanschaffen. Tong uitsteken
If you don't mind.......

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:34

x_Staceyy schreef:
Ik had denk ik gewoon mn beugel uitgedaan en eventjes met mn laarsje over dat o zo mooie witte anky dekje! Haha!

ROFL

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:35

x_Staceyy schreef:

Haha! Haha! Haha!