Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nammie schreef:Een goede nbér zal zorgen dat het paard hetzelfde , of beter loopt na de bekapping.
En dat kan nooit als je in het leven hebt gesneden.
Een goede nbér zal ook niet snel in de straal snijden , eigenlijk alleen maar om het overgroeien van de straalgroeven tegen te gaan bij platte voeten , of loszittende flapjes...
_Skess_ schreef:naar je zelf kijken is moeilijk he!
Ongenuanceerd doe maar duur...haha

_Skess_ schreef:

_Skess_ schreef:

Ninx schreef:Meiden: jullie delen niet dezelfde visie..... da's jammer, maar laat lekker hangen!
Gaan we weer ontopic! (blijft het wanhopig proberen!)
Ben je boos, pluk een roos, zet em op je hoed, dan ben je morgen weer goed! Kusje d'rop en verder typen!
_Skess_ schreef:
_Skess_ schreef:Dit is mijn hoefsmid en hij deed NB en hij weet hoefsmeden die Natuurlijk Bekappen. Hij heeft me een keer meegenomen naar die hoefsmid en toen heb ik het mogen zien en ervaren. Ik weet alleen de naam niet van die hoefsmid maar werkt omgeving Arnhem.

_Skess_ schreef:zie hierboven heb nooit gezegd dat hij erkend NB-er is hij deed het wel maar was niet erkend.
Sim0ne schreef:_Skess_ schreef:Dit is mijn hoefsmid en hij deed NB en hij weet hoefsmeden die Natuurlijk Bekappen. Hij heeft me een keer meegenomen naar die hoefsmid en toen heb ik het mogen zien en ervaren. Ik weet alleen de naam niet van die hoefsmid maar werkt omgeving Arnhem.
Hij heeft dus zelf niet de NB-opleiding in Amerika gevolgd? En daar beseer jij dan al je mening over heel NB over. Lekker is dat.
maar niet de opleiding afgemaakt...hij zet niet zijn hele leven op internet 
_Skess_ schreef:zie hierboven heb nooit gezegd dat hij erkend NB-er is hij deed het wel maar was niet erkend.
Sim0ne schreef:NB is helemaal geen erkend beroep in NL, iedereen mag zich zo noemen.
Nadya schreef:Ninx schreef:Meiden: jullie delen niet dezelfde visie..... da's jammer, maar laat lekker hangen!
Gaan we weer ontopic! (blijft het wanhopig proberen!)
Ben je boos, pluk een roos, zet em op je hoed, dan ben je morgen weer goed! Kusje d'rop en verder typen!
Ninx, sorry, maar ik laat geen onzin verkopen over iets waar ik teveel fijne ervaringen mee heb.
Ik, als zogenoemde natural, ben die fabeltjes echt zat!