Tot hij begint te bokken, En weg rent. Zoef daar lag ik. Hele heup was blauw gek, paars alle kleuren issie geweest.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xannemijn schreef:Maureenn schreef:Heb een hoop grappige vallen gehad, juli 2007 zat het niet mee, mijn paard viel en ik ook waardoor ik mijn sleuterl been brak. moest een operatie 2 ijzerepinnen erin die 2 maanden moesten blijven zitten en daarna nog 2 maanden revalideren
en je er nog goed vanaf gekomen?
Diane_ schreef:Bij mij valt het opzich wel mee. Ik ben niet erg hard gevallen, maar heb bij 1 val wel mijn bovenarm gebroken, die beschouw ik dan maar als mijn ergste val.
Ik zat zonder zadel op een pony, draafde over een balkje en daarna ging zij naar links terwijl ik dacht dat ze naar rechts ging.Toen lag ik eraf. Ze (een merrie) kwam daarna wel weer heel lief naar me terug gedraafd en was heel lief daarna de hele tijd, haha.
Was trouwens op 2e kerstdag. Ik heb bij de huisartsenpost anderhalf uur zitten wachten. Heb wel 6 weken weinig met m'n arm kunnen doen.
Lennardi schreef:Diane_ schreef:Bij mij valt het opzich wel mee. Ik ben niet erg hard gevallen, maar heb bij 1 val wel mijn bovenarm gebroken, die beschouw ik dan maar als mijn ergste val.
Ik zat zonder zadel op een pony, draafde over een balkje en daarna ging zij naar links terwijl ik dacht dat ze naar rechts ging.Toen lag ik eraf. Ze (een merrie) kwam daarna wel weer heel lief naar me terug gedraafd en was heel lief daarna de hele tijd, haha.
Was trouwens op 2e kerstdag. Ik heb bij de huisartsenpost anderhalf uur zitten wachten. Heb wel 6 weken weinig met m'n arm kunnen doen.
AAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWW die voel je
.Het kwam doordat ene vriendin van mij even leuk dacht te zijn en me van mijn paard af te trekken alleen toen viel ik dus met mijn hoofd tegen de muur aan en ja dat liep dus nog wle goed af. Ik hbe zeker wel veel geluk gehad! Het is intussen 4 jaar geleden maar heb er nogsteeds veel last van...veel duizelig en hoofdpijn:S
Alasse schreef:Mijn ergste val was niet eens echt een val...
Ik reed toen nog op een manege, we moesten halthouden op de middellijn. Beslist mijn paardje (type goed in het vlees zittende fjord) Dattie te moe was om verder te gaan en dus wil gaan liggen, bovenop mij. Resultaat: Voet gebroken... (waarmee ik heel achteraf gezien heel blij was aangezien ik er op tijd onderuitraakte en hij niet over mij gerold kwam...)
Het ergste was dan nog dat niemand van de manege geloofde dat ik pijn had, ik kon mijn voet bewegen, ondanks de pijn, dus zo erg was het niet en ik moest me niet aanstellen...
Vind het persoonlijk erg knap van dr!!
Loop er nu nog mee
Toen bleek het dat ik een zware hersenschudding had, gekneusde ribben en iets met me rug.
). Viel verkeerd en weer met ambulance mee helaas.. nu zit ik met zwaar gekneusde heup en onderrug + verschoven ruggenwervels.
nikki_p schreef:hersenschudding + een mooi blauwe hoefafdruk op mijn schouderblad+ een hoofdwond waar vervolgens 7 hegtingen in moesten.Het kwam doordat ene vriendin van mij even leuk dacht te zijn en me van mijn paard af te trekken alleen toen viel ik dus met mijn hoofd tegen de muur aan en ja dat liep dus nog wle goed af. Ik hbe zeker wel veel geluk gehad! Het is intussen 4 jaar geleden maar heb er nogsteeds veel last van...veel duizelig en hoofdpijn:S