Vervoeren is goed gegaan! Hij hinnikte bij thuiskomst. Ik vond hem aanvankelijk wat matjes maar gaandeweg zag je hem opklaren.
Ik blijf het de komende maanden spannend vinden. We doen nu precies alles zoals ze op de kliniek hebben gedaan. Ik vind dan niet dat hij dan verder daar hoeft te blijven. Ze bleken gisteren aan de telefoon met mijn man nogal twijfelachtig te zijn of ze hem wilde laten gaan. Met name natuurlijk omdat hij zo'n eetschema heeft.
Ik was daar een beetje verbolgen over omdat ik vorige week nog een arts sprak die dus heel wat anders zei. Ik heb alleen maar gehoord van Joh het gaat goed met hem. Hij is fit, hij doet het goed. Vervolgens hoor ik gisteren van 1 van de assistenten dat het tijdens de ok er heel serieus uitzag met die darm. Tja dat had ik ook begrepen van de arts maar ik wordt er wel erg onzeker van als ze dan weer zo moeilijk gaan lopen doen. We hebben alles op stal geregeld dat iedereen zich dus aan Amando zijn schema houdt! Hij mag alleen slobber en kuil verder niets. Voorlopig 2 kilo slobber verdeeld in 3 porties.
Daarnaast zal dus de dochter van de staleigenaresse met Amando wandelen en grazen op dagen dat wij beiden moeten werken. Ik heb de eigenaresse er van doordrongen dat hij absoluut niets anders mag dan wat er op zijn schema staat. Hij mag voorlopig geen appels, penen snoepjes ed.
We zijn er dus duidelijk nog niet. De angst zit er bij ons erg goed in.
Aan de ene kant vind ik het heerlijk dat hij gewoon weer op stal bij ons staat. Aan de andere kant blijft de Angst toch ook wel erg aanwezig........