Paardenmaf1 schreef:Immen hat ea sein it libben is as in see - do swabberst mei, fan it measte gjin idee
it is eb en floed en meigean mei de stream - en hast gelok dan is it krekt in dream
Op zijn fries volgens mij...
?????? had(?) ??? zijn it libben(????) als in zee - je swabbers(???) mij..... en de rest weet ik niet,
Onderste weet ik wel, het is eb en vloed en meegaan met de stroom, en is het gelukt dan is het in een droom
ok, ik zal een poging wagen als "ras"echte fries 
Immen (?) heeft ea(?) gezegt, het leven is als een zee - je drijft (denk ik, niet zeker!) mee, van het meeste geen idee
het is eb en vloed en mee gaan met de stroom - en heb je geluk dan is het net een droom.

en over de actie, ik heb de hele zomer gewerkt en zat daar intern. had geen computer beschikbaar en ook niet echt de tijd om dingen uit te zoeken.
heb nu net een weekje vakantie, en ben weer eens ideeën aan het opdoen. maar eerlijk gezegt weet ik ook niet meer echt waar ik de link nog meer op kan laten zetten en waar ik nog meer handtekeningen weghaal. want zoals het nu staat maakt het nog niet echt indruk. helaas..