Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Deirdre schreef:Mensen! Misschien moeten jullie eerst even samenwerken om uit te vinden waar Paloma is, voor iedereen over geld begint te mekkeren!
bloempje1 schreef:Mankeert die pony medische iets?Of niet?
Gaat hier even iemand mailen over het een stalling,
ik heb het geld wel maar niet de tijd voor de pony.dus zal ze op het land komen te staan.En daarna wel evt verkocht worden aan een iemand die der wil heropvoeden..
Sylvester06 schreef:Deirdre schreef:Mensen! Misschien moeten jullie eerst even samenwerken om uit te vinden waar Paloma is, voor iedereen over geld begint te mekkeren!
wat denk je dat iedereen de hele dag al aan het doen is?? en gister de hele dag??
Je moet eerst de andere topics lezen, want anders kom je inderdaad *tot ergernis van een boel mensen* tot dit soort uitspraken
Deirdre schreef:Maar Ingeborg, nu je dit allemaal gelezen hebt, kan ik me niet voorstellen dat je Zembla nog wil verkopen aan Alison.
Daarbij, Alison zegt je al 4 jaar te kennen, kennelijk ben jij hier niet van op de hoogte, dus zit ze ook nog over jou te liegen.
Maakt dat je dan niet boos? En ontzettend bezorgd over Zembla?
Wat wil jij nu doen dan met Zembla?Wil je haar nog steeds verkopen aan Alison zondag?
Deirdre schreef:bloempje1 schreef:Mankeert die pony medische iets?Of niet?
Gaat hier even iemand mailen over het een stalling,
ik heb het geld wel maar niet de tijd voor de pony.dus zal ze op het land komen te staan.En daarna wel evt verkocht worden aan een iemand die der wil heropvoeden..
Dit zou super zijn als je dit voor elkaar krijgt. Dat is een ideale oplossing.
danilo schreef:ingetarita schreef:ik kan net zo goed niet reagere..jullie luisteren toch niet zembla is van mij nu nog..
Maar waarom kon je net dan niet bellen met de vaste lijn naar aribian-girl?
Begrijp me niet verkeerd maar dit komt op iedereen heel raar over.
bloempje1 schreef:De pony mankeert dus niks.Maar alleen door een schrikreactie had het paardje getrapt?
En door een slecht passend zadel is het dier niet te berijden?
Ik wil heel graag met liefde het paardje gaan halen.
evt weiland heb ik ook wel voor der,maar dan zal ze wel weer verkocht worden.Ik heb straks een baby over 7 weken.Nog een pony staan etc.
Gaat hier eerst eens overleggen