Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
medruze schreef:Het gaat hier echt alleen maar om afzeiken... Wat een mentaliteit zeg....
KimH schreef:Gaat het nou om een stichting voor geredde paarden die de paarden uit Marrum willen hebben voor mishandelde mensen die dan weer mensen oplichten of zo? Ik snap niets meer van dit topic...
ladypaard schreef:en ik lees vrolijk door,
professor, u heeft gelijk dat therapie aan mishandelde kinderen in nederland nog niet word erkent. maar dat betent dan toch juist dat je duidelijkheid moet scheppen, je moet er toch voor zorgen dat het in Nederland wordt erkent?
Cars schreef:ladypaard schreef:en ik lees vrolijk door,
professor, u heeft gelijk dat therapie aan mishandelde kinderen in nederland nog niet word erkent. maar dat betent dan toch juist dat je duidelijkheid moet scheppen, je moet er toch voor zorgen dat het in Nederland wordt erkent?
Equitherapie word heus al toegepast bij kinderen...is niet nieuws wat nog "getest c/q geheimzinning" over moet worden gedaan is zelf een heuse opleiding voor![]()
Vorige eigenaar van mij shet gebruikte haar rijpaarden er al voor(en ja zij staat bij de gecertificeerde equitherapeuten op deze site)
http://www.equitherapie.org/s2e.php?content_id=1
Niine schreef:Ik heb eeen oud halster!!
liannes schreef:slimmerik, je vergeet je punt 10,
de pvdd heeft de stichting nooit gevraagt of aangesteld.
Citaat:6. Professor hier op bokt geeft aan voorzitter te zijn van Stichting maar beweert dat ze niets met de stal hebben alleen hun adres. (dit is dus niet waar ook de bewering dat PvdD met hun contact opgenomen heeft is niet waar want dit wordt door PvdD ontkent)
Cars schreef:Equitherapie word heus al toegepast bij kinderen...is niet nieuws wat nog "getest c/q geheimzinning" over moet worden gedaan is zelf een heuse opleiding voor![]()
Vorige eigenaar van mij shet gebruikte haar rijpaarden er al voor(en ja zij staat bij de gecertificeerde equitherapeuten op deze site)
Arnoud schreef:Cars schreef:Equitherapie word heus al toegepast bij kinderen...is niet nieuws wat nog "getest c/q geheimzinning" over moet worden gedaan is zelf een heuse opleiding voor![]()
Ik mag het misschien niet zeggen, maar voor mij bewijst dit, en staat het als een paal boven water, dat de stichting is bedoeld om Duin en Daal te redden van de ondergang. Tenminste dat concludeer ik hieruit. Dus kom maar met tegenbewijzen als het niet zo is.
jopietwens schreef:
aan mijn hoela de paarden en honden hebben ook die kans niet gekregen
en zij wel nou ik hoop dat je minimaal 5000 euro overmaakt naar haar stichting
je bent er van af
slimmerik schreef:KimH schreef:Gaat het nou om een stichting voor geredde paarden die de paarden uit Marrum willen hebben voor mishandelde mensen die dan weer mensen oplichten of zo? Ik snap niets meer van dit topic...
Een kleine samenvatting tot nu toe:
1. Joki doet een oproep namens stichting Horses Care Good voor touwen, halsters etc. omdat ze benaderd zijn door PvdD voor opvang van de eventueel in beslag te nemen Friese paarden.
2. Na aandringen van diverse mensen blijkt dat de stichting geen site heeft maar wel ingeschreven staat bij KvK.
3. Na informatie bij KvK blijkt Stichting hetzelfde adres te hebben als Horses Concept Group en Stal Duin en Daal. Ook blijkt dat stalhoudster in bestuur te zitten van de stichting.
4. Stal Duin en Daal is erg in opspraak. Wordt door veel mensen die daar gestaan hebben met hun paard beschuldigd van paardenmishandeling, stal is aangesloten geweest bij FNRS waar ze weggestuurd zijn en blijken in grote financiële problemen te zitten.
5. Stichting is in het leven geroepen toen het erg slecht ging met de stal.
6. Professor hier op bokt geeft aan voorzitter te zijn van Stichting maar beweert dat ze niets met de stal hebben alleen hun adres. (dit is dus niet waar ook de bewering dat PvdD met hun contact opgenomen heeft is niet waar want dit wordt door PvdD ontkent)
7. Ook is inmiddels gebleken dat de paarden uit Friesland nooit mishandeld zijn en dus waarschijnlijk niet in beslag genomen zullen worden.
8. Blijkt inmiddels dat op diverse fora inzamelingen gehouden worden door de stichting.
9. Stichting heeft o.a. tot doel mishandelde en misbruikte kinderen d.m.v. een in Nederland niet erkende therapie te helpen. Dit zijn volgens hun kinderen van Stichting de Bleskolk. Verder mogen ze hier niets over vertellen. Kortom erg vaag en daar worden dus door veel mensen op dit topic keiharde vraagtekens bij gezet.