Maar ik vind het nogal logisch dat mensen veel van je verwachten als je het gaat aankondigen in een topic. Beetje gevraagd om dit allemaal met andere woorden
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Elke86 schreef:Allereerst vind ik het spijtig dat je geen winstpunt gehaald hebt! Maar toch ook al bij al nog goed dat je uiteindelijk geen verliespunten hebt.
Maar ik vind het nogal logisch dat mensen veel van je verwachten als je het gaat aankondigen in een topic. Beetje gevraagd om dit allemaal met andere woorden.

__KELLY schreef:heel veel succes
en haal de punten binnen
) en ik ben blij dat het een beetje bekoeld is, want mén wat heb ik me kwaad zitten maken over sommige reacties.
). Dit allemaal heel leuk en aardig, maar je kan inderdaad niet verwachten dat je dan gelijk een winstpunt rijdt! Dat ze het filmpje niet plaatst, dat is natuurlijk haar goed recht. Maar als ik jou was Shanna, zou ik in het vervolg wat minder aandacht opeisen wanneer je een nieuw paard gaat starten (eenmalig of niet) zodat dit g e z e i k je bespaard blijft! lotjj92 schreef:ik ben het wel eens met de bokkers die negatief doen,
het gaat er niet om wat ze van haar vinden. maar het feit 'hoe' ze doet.
ze kwam over als 'ik haal die punt wel even binnen'. en nu ze 2 verliespunten heeft gekregen
en niemand kan mij wijsmaken dat ze dat niet verdiende. een jury geeft niet zomaar verliespunten
voordat je de Z in gaat moet je er gewoon klaar voor zijn! en het is ook logisch dat je niet 'alls zogenaamde goede ruiter' op een Z fjord gaan zitten en dan moet ie maar lopen. nou daar moet
echt een hoop aan vooraf gaan. dus ik vind het zoiezo al behoorlijk uit de hoogte om zo te denken.
en nu is de wedstrijd verlopen met hele lage punten. zelfs als je het met gewone puntentelling zou zien dan is het al superl aag dus het moet echt een super slechte proef geweest zijn. en ze heeft nog niet een keer fatsoenlijk uitleg gegeven over hoe de proef echt ging. dus sorry ik vind het niet vreemd dat de bokkers hier zo op reageren. denk er volgende keer 3 keer overna voordat je zoveel ophef maakt over de mysterie op welk paard je de punten in de Z gaat halen!

talented schreef:Toch kan ik me wel vinden in de wat "negatievere"reacties in dit topic. Ze heeft zo ongelooflijk te koop gelopen met het feit dat ze een paard zou gaan starten in het Z1 (wat achteraf een pony bleek te zijn). Dit allemaal heel leuk en aardig, maar je kan inderdaad niet verwachten dat je dan gelijk een winstpunt rijdt! Dat ze het filmpje niet plaatst, dat is natuurlijk haar goed recht. Maar als ik jou was Shanna, zou ik in het vervolg wat minder aandacht opeisen wanneer je een nieuw paard gaat starten (eenmalig of niet) zodat dit g e z e i k je bespaard blijft!

Hoe doe je dat????
! Taaclover schreef:lotjj92 schreef:ik ben het wel eens met de bokkers die negatief doen,
het gaat er niet om wat ze van haar vinden. maar het feit 'hoe' ze doet.
ze kwam over als 'ik haal die punt wel even binnen'. en nu ze 2 verliespunten heeft gekregen
en niemand kan mij wijsmaken dat ze dat niet verdiende. een jury geeft niet zomaar verliespunten
voordat je de Z in gaat moet je er gewoon klaar voor zijn! en het is ook logisch dat je niet 'alls zogenaamde goede ruiter' op een Z fjord gaan zitten en dan moet ie maar lopen. nou daar moet
echt een hoop aan vooraf gaan. dus ik vind het zoiezo al behoorlijk uit de hoogte om zo te denken.
en nu is de wedstrijd verlopen met hele lage punten. zelfs als je het met gewone puntentelling zou zien dan is het al superl aag dus het moet echt een super slechte proef geweest zijn. en ze heeft nog niet een keer fatsoenlijk uitleg gegeven over hoe de proef echt ging. dus sorry ik vind het niet vreemd dat de bokkers hier zo op reageren. denk er volgende keer 3 keer overna voordat je zoveel ophef maakt over de mysterie op welk paard je de punten in de Z gaat halen!
Misschien moet jij het topic nog eens goed doorlezen voordat je zo gaat lopen blaten... ze heeft helemaal geen verlies geredentalented schreef:Toch kan ik me wel vinden in de wat "negatievere"reacties in dit topic. Ze heeft zo ongelooflijk te koop gelopen met het feit dat ze een paard zou gaan starten in het Z1 (wat achteraf een pony bleek te zijn). Dit allemaal heel leuk en aardig, maar je kan inderdaad niet verwachten dat je dan gelijk een winstpunt rijdt! Dat ze het filmpje niet plaatst, dat is natuurlijk haar goed recht. Maar als ik jou was Shanna, zou ik in het vervolg wat minder aandacht opeisen wanneer je een nieuw paard gaat starten (eenmalig of niet) zodat dit g e z e i k je bespaard blijft!
Ho ho het is WEL een paard
Fjorden vallen onder de paarden
Shanna16 schreef:Ehm, Wouter, dat topic was niet alleen mijn idee hoor... Kelly en ik zaten samen op msn toen we op Taco kwamen en ze me dat aanbood, dus ook dat topic.
(Kelly is als t goed is naar huis van dr werk, dus heeft ze geen internet meer, vandaar mijn antwoord)
! talented schreef:taaclover schreef:Ho ho het is WEL een paard
Fjorden vallen onder de paarden
Voor mij is alles boven de 1.57 een paard, daaronder niet! En werd jij zelf niet moe van al die ophef over jouw paard?
(geen idee hoe groot het vorige topic was, maar vast meer dan 25 pagina's
) talented schreef:Mwah, een pagina of 40 nu al(geen idee hoe groot het vorige topic was, maar vast meer dan 25 pagina's
)
talented schreef:Dit topic gaat sowieso vrijwel nergens over, als ik een aantal profielen bekijk van mensen die hier reageren, dan is dat nog zorgelijker dan de punten van Shanna !