Aan mijn E wordt hard gewerkt Claire, dus bereidt je maar alvast voor hihi .
Judith, attent van je, dank ! Eens kijken..... Fjal is tijdelijk verhuisd, een lieve paardenvriendin van me had een plekje over voor hem , waar hij rustig kan revalideren. Bij mij op stal staan ze met zijn alle overdag op het plein, en dat is te onrustig voor hem....1 verkeerde trap van een ander paard, en dat is net iets wat hij er nog even niet bij kan hebben.
Hij heeft nu een uitloop en wel drie stallen tot zijn beschikking , dus meneer mag niet klagen ! De operatie wond is nog behoorlijk onrustig, veel pus en zooi, maar alles wat er uitkomt blijft er niet in zitten
Bij de controle twee weken terug waren ze zeker niet ontevreden maar willen hem graag over twee weken weer terug zien, het is niet ongewoon dat een wond zolang onrustig blijft... Maar we zijn er nu eenmaal aan begonnen, en de artsen wilden het netjes gaan afsluiten... Dus om alle vervelende dingen uit te sluiten zien ze hem graag nog een keertje.
Plassen gaat super ! Hij plast vrijwel in 1 keer uit , en gaat netjes wijdbeens staan met zijn staart een stukje opgetild.
Hij is in 2 weken 15 kg aangekomen, dus dat gaat ook best rap. Ben benieuwd wat hij weegt als ik weer terug naar de kliniek moet ( weegschaal
).
Verder wordt hij weer behoorlijk bijdehand en levendig. Vandaag een stukje wezen wandelen , en meneer had er aardig het tempo in ! Heb daar dus echt van genoten, want dat is voor mij een teken dat hij zich steeds meer zichzelf gaat voelen.
Heb er werkelijk nog geen moment spijt van gehad !! Oke, oke is eerlijk.......toen hij nog zoveel pijn had en moeite met van alles, vroeg ik me wel af of ik een verstandig besluit had gemaakt ( voor hem)... Maar als ik nu zie hoe het gaat...... Heb ik er echt een goed gevoel over !
Nu netjes afwachten wat de artsen gaan zeggen de 21ste... Maar 1 van de artsen die hem ook geopereerd heeft, had het er al over dat ik begin het nieuwe jaar maar weer eens over rijden moest gaan nadenken........WOWIE....ben al lang blij dat hij nog leeft hihi