gomir schreef:pinokiolover schreef:
góede ruiters die alleen maar dure sportpaarden kunnen rijden, kom op zeg!!! dat soort mensen kunnen niet eens op een koudbloed rijden omdat ze bij g*d niet weten hoe... aangezien koudbloeden vaak wel kunnen mee denken...![]()
net of die bloedkikkers niet meedenken
Misschien zou ik gerust leuk kunnen rijden met een koudbloed, maar ik heb niet de ambitie om te proberen met een fjord, tinker, fries of whatever een Z-parcours te gaan springen. Als mensen denken dat dat wel kan en er wel voor gaan kan ik er niet mee zitten, maar ik ga liever op een warmbloed zitten.
Onzin dat mensen roepen dat koudbloeden niet op wedstrijd horen, iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil.
En ik sla die utidaging liever overMaar dat wil nog niet zeggen dat ik niet kan paardrijden, omdat ik niet met een koudbloed overweg kan
Dat vind ik altijd zo'n domme redenatie...
Misschien ergens een foute redenatie, maar met een kern van waarheid, want net als de warmbloeden hebben ook de koudbloeden een gebruiksaanwijzing die voor een ruiter met een warmbloed misschien niet te lezen valt, maar dit geld natuurlijk ook andersom!