griebels schreef:Oh boy, wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben.
Ik kan de tekst hier nog wel plaatsen voor de geinteresseerde
Privécorrespondentie op bokt plaatsen is tegen de regels, dus laten we dat nu ook maar niet doen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
griebels schreef:Oh boy, wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben.
Tieneke schreef:VK zit ook op het forum van arabischevolbloeden.nl , is er ergens 1 paardenforum waar die niet op zit? Blijkbaar besteedt ze dus nogal veel tijd aan het internet en de pc. Toch heeft ze geen tijd om de paarden te verzorgen. Ze zou beter haar tijd voor nuttige zaken gebruiken, misschien eens voeden van paarden?
Ellende schreef:griebels schreef:Oh boy, wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben.
Privécorrespondentie op bokt plaatsen is tegen de regels, dus laten we dat nu ook maar niet doen.

. amondi schreef:Waarom hebben jullie je ouders niet om hulp gevraagd?
nance1 schreef:ik heb paarden.2dehands.nl een berichtje gestuurd met een link naar dit forum.
Op cavaletti is vivian alias ,levendige,janedo,rancher,cevalarabe en ga zo maar door, ook nog actief. Daar is ze ook nog niet geweigerd.
Desiree schreef:Dit vind ik nu een typisch "au pair" verhaal. Omdat veel au pair meisjes ook zo mateloos uitgebuit worden.
maar waar ik moeite mee heb is dat die mensen overal mee wegkomen.
Ik geloof dat er instanties zijn die voor au pair meisjes op komen. Misschien hebben die ook tips voor situaties als deze.
nance1 schreef:Ik heb een mail gestuurd met link naar dit forum, naar horseholiday.
Misschien dat ze nu ook eerst even gaan bedenken voordat ze verder met hun in zee gaan.
Ook ik had een bevestigings mail ontvangen van 2ehands.nl dat VK van de site is afgehaald en dat ze niet verder met dit soort mensen in zee gaan.
. Tja je moet wat als niemand anders meer met je wíl praten.