Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

RUBYWHITE schreef:voor die 13,50 kun je geen zware kwaliteit verwachten om eerlijk te zijn.

roosbananas schreef:RUBYWHITE schreef:voor die 13,50 kun je geen zware kwaliteit verwachten om eerlijk te zijn.
Harry horse heeft over het algemeen geen hoge prijzen ivm dekjes . Dus misschien is de kwaliteit wel te doen
niet ?
. Alleen dan HH prijs!
en ik heb ze ong. 3/4 weken besteld ofzo ? Rianne ( Kimbalover ) zei dat ik naar Piaffe moest bellen, want waarschijnlijk waren ze het vergeten
Najaa zeg ..
Menino schreef:jaa heb net een ocean halster gekocht... kon hem voor 7.95 toch niet laten liggen! Zal yv vast geweldig staan

MISTRAL94 schreef:Ik heb meerder dekjes van HH tot nu toe vind ik ze kwalitatief echt niet verkeerd zeker niet voor die prijs.
Kyralovertje schreef:Ik heb van vroeger nog een ontzettend oud HH's dekje liggen, blauw met ruitjes en dergelijke. Toendertijd zelfs nog tweedehands gekocht ook van iemand.
Die had je bij Ria gekocht toch?
, alleen was ik toen juist niet thuis . Er hong een paiertje aan de deur dat ze woensdag nog eens langskwamen . (dinsdag was feestdag) super toch ? 
Menino schreef:jaa heb net een ocean halster gekocht... kon hem voor 7.95 toch niet laten liggen! Zal yv vast geweldig staan

roosbananas schreef:IK had mijn setjes bestelt bij mascha ruitersport omdat piaff niet levert in belgië , en was/ben zeer tevreden .
Vrijdag kreeg ik een mail dat het bedrag op hun rekening gestort was en dat het al meteen verstuurd was . Maandag waren ze al aan de deur geweest, alleen was ik toen juist niet thuis . Er hong een paiertje aan de deur dat ze woensdag nog eens langskwamen . (dinsdag was feestdag) super toch ?
echt balen voor je bailyKarlos