Ik heb een grijs halster, beige bodywarmer, antiklit, shampoo en zakmes gekocht.
De handschoenen vond ik niet zo...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Ik hoorde vandaag ook dat er zadels komen.
sophie_kurk schreef:Cassidy schreef:Ik hoorde vandaag ook dat er zadels komen.
ben benieuwd wat voor zadels dan
Citaat:Hoe lopen die regionen eigenlijk?
gouda schreef:Normaal kijk ik alle folders altijd in maar nu heb ik ze deze week net de prul in gedaanEr zit een lidl bij mij om de hoek.
joeylover schreef:Mendiej schreef:Ik heb net met mn moeder gesmst, ze heeft antiklit voor me gehaald. Er werd gezegd dat er later in de week dekens enzo binnenkwamen.. Dusja
Donderdag toch
Zomer, vliegen en zweetdeken. Maar wel ponymaten, 155 ruglengte.
Smeejj schreef:Ik heb het ook zien staan, die halsters; normale nylon halsters volgens mij?
boeflover schreef:boeflover schreef:
wat voor ondermaat is dat dan? ry heeft onderlengte 175..
kan het niet meer aanpassen
maar zag hierna dus een site staat met onder en bovenlengtes.. ik zou dus een 125 moeten hebben..
Forestmeisje schreef:Ik heb net al me geld opgemaaktMaar ik krijg 1 april weer geld, dus dan kan ik 4 april mooi me ma meesleuren naar de lidl.
die poetset intreseert me wel, als het met een box is, anders vind ik het ook wel prijzig..
verder haal ik denk ik 2 flessen manenspray *1 voor me verzorg haffie en 1 voor me shet die eraan komt *ooit** En 2 flessen shampoo, is altijd handig, blijft toch wel lang goed. ga ik zodra het wat warmer is me verzorg haffie even lekker boenen
En eens kijken of ik een halster ken aanschaffen voor me verzorg haffie hahah..
Misschien een rijbroek, of laarzen erbij.. Denk eerder een rijbroek want k rij 2x in de week, en me ma is sloom met wassen, dus dan kan ik afwisselen lol.. Ik word hebberig hiervan hahah
margreet_joy schreef:
Ik ga donderdag voor de deken. Mijn paardje heeft 145 ruglengte, maar het is nog een apart geval met dekens en gelukkig ben ik erg handig met een naaimachine. Heb al meerdere dekens moeten aanpassen omdat een maatje kleiner te klein was en de daarop volgende maat te groot was.
Twinkelbell schreef:Dat is voor een groot paard, jij hebt waarschijnlijk bovenlengte 125/135 nodig, afhankelijk van de breedte van je pony.