Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JewelFamke schreef:Ziet er goed uit
Had ze nog niet geschuurd?
Steffie89 schreef:Mijn vader belt morgen onder het werken naar het bedrijf toe. De telefoon werd net niet opgenomen.
Ik hoop zo dat ik mijn geld terug krijg. Dan ga ik meteen een nieuwe deken bestellen. Ik zie het alleen somber in.
Steffie89 schreef:xtwisterx, helaas gaat dat niet he. Is voor jou wel makkelijk om te zeggen, koop een andere deken. Maar het is niet mijn pony. Ik ben al blij dat Piet een deken heeft gekocht. hij is 65 leeft ook van een AOW. Ik baal er ook van ja. Niet zo'n klein beetje ook. Helaas kan ik niet toveren of wat dan ook
xtwisterx schreef:Steffie89 schreef:xtwisterx, helaas gaat dat niet he. Is voor jou wel makkelijk om te zeggen, koop een andere deken. Maar het is niet mijn pony. Ik ben al blij dat Piet een deken heeft gekocht. hij is 65 leeft ook van een AOW. Ik baal er ook van ja. Niet zo'n klein beetje ook. Helaas kan ik niet toveren of wat dan ook
Als Piet die deken heeft gekocht, waarom moet jij de rest dan allemaal regelen??
Pinky_girl schreef:En hoe staat het nu met jullie exceempaardjes onder de boett?
Met Pink gaat het boven verwachting goed! Niet geschuurd, heeft zijn manen nog allemaal een geen verharde delen. Kan niet anders dan heel blij en tevreden zijn!
JewelFamke schreef:Jewel heeft sinds vorige week 2 plekjes op haar oren. Kan dat ook van het eczeem komen?
xtwisterx schreef:De staartflap bij de deken van Twister is volledig uitgescheurd, ik ga het morgen even netjes dicht maken. Ze schuurt behoorlijk op de staart zodra ze daar de kans voor krijgt. Gelukkig heeft ze niks aan dr manen. Wel heeft ze schuurplekken aan de binnenkant van haar achterbenen...