Gewoon niet normaal.
Dat mensen dat kunnen doen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Swieb schreef:Swieber, een van de twee gestolen tinkers is ook gevonden, alleen nog niet terug thuis.
Ashana schreef:dat is nu echt verschikkelijk.
wie steelt er nu zomaar een paard weg uit een stal :S
wat sommige mensen al niet doen om geld binnen te halen zeg
knooopje schreef:ons paard is uit de trailer gestolen.
nooit weer wat van het paard gehoort of gezien.
splash1999 schreef:knooopje schreef:ons paard is uit de trailer gestolen.
nooit weer wat van het paard gehoort of gezien.
wat erg hoe kan dat dan waren julie even weg of was het op een wedstrijd gebeurd.
Suusje92 schreef:Ik vid eht asociaal dat die diertjes worden gestolen als je zo graag een paard meot of wil hebben sluit een lening af klaar. Mara stelen?? Hoe diep kan je zinken:S
superwoman schreef:vreselijk!!!!
![]()
weet iemand soms een site met paardenmakten???
wou ook eens gaan kijken daar.....zal gelijk m'n ogen open houden voor alle paarden die op bokt staan natuurlijk!
barbara1970 schreef:jeetje, wat vreselijk, zeg ook eerlijk sinds vorig jaar staan mijn paardjes niet meer op het land, durf het gewoon niet meer je hoort het steeds vaker (of wordt er meer aandacht aanbesteed) op http://www.gestolenpaarden.nl stond zelfs een veulentje wat gestolen is vreselijk vreselijk
kunnen wij niets doen dan er moet toch iets te doen zijn meschien een soort vermiste paarden site oprichten en proberen om alle handelaren en manenges enz er bij aan te sluiten .
Verdomme waarom blijven mensen (monsters eigenlijk) niet gewoon met hun poten van andermans eigendom af
ga verdomme werken en koop zelf een paard hufters
sorry moest er even uit
shadowflower schreef:ik vi9nd het wel paard onvriendelijk als je je paard niet meer op de wei durft te zetten .. ongelofelijk hoe mensen kunnen flippen omdat er in nederland afentoe een knollie word gestolen ... natuurlijk .. het is niet leuk ... maar paardenwelzijn staat altijd nog voorop