Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cassidy schreef:En als hij je het voorbeen op een cruciale plek had geraakt...![]()
Maar goed dat het nog goed afliep (en je hem meteen weer bij je had)
promptertje schreef:Echnie Lovely.
Phara, hoe gaat het nu? Kan hij bij de andere paarden, of doe je hem apart naar buiten? Hij lijkt me wel erg fijn te rijden voor jou
.
?
! gijsenkim schreef:jawel, maar de intensiteit en de volhardenheid hebben ruinen en merries veeeeeeeel minder.
Een hengst gaat ervoor, een ruin doet even een tikkie uitdelen.
. Hij zou hem helemaal gesloopt hebben als hij de kans had gekregen. Mensen die zeggen dat ruinen net zo lastig kunnen zijn als hengsten - die hebben nog niet veel echte hengsten meegemaakt, ben ik bang! Mán wat kunnen díe agressief worden.... Arrisje schreef:Youngster: ik heb zelf twee haflingers en wérk op een entrainement (dravers).
Met ieder paard moet je opletten, een ruin en een merrie net zo goed. Die kunnen ook andere paarden aanvallen of onverwacht schoppen etc.
dat er met een hengst eerder iets kan gebeuren is een feit, maar je mag niet alle hengsten zo beoordelen vind ik.. om dat ze dan hengst zijn... het is gewoon een kwestie van opvoeding