Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannanas schreef:Goede tip Vetra. In geval van leven of dood: op papier. Bewijs. Controle.
Lukasje schreef:Mmm, nu ben ik ook sterk verbaasd. Nosey knapt duidelijk op, de DA is nog maar recent gestart met behandelen wat dan voor haar niet het verwachte resultaat geeft (maar eerder had ze aangegeven geen ervaring te hebben met zulke magere paarden dus waarop baseert ze zich ??) . Nu wordt er een nieuwe behandeling opgestart en krijgt Nosey welgeteld 2 dagen en dan wordt haar doodvonnis getekend ?! Dit voelt echt niet goed .
borderjay schreef:Hoe gaat het TS? Lijkt mij best lastig dat commentaar van iedereen hier….
Jij hebt ze met de beste bedoelingen naar je toegehaald, en dit allemaal lijkt mij wel het laatste wat je zou willen.
Ik hoop dat je nog een update plaatst, sowieso sterkte met alles en respect van mijn kant…sowieso.
roekes schreef:Het was zo'n leuk topic maar helaas is de goede sfeer ver te zoeken nu.
Ik ga ervanuit als zelfs Laura erin toestemd dat inslapen het beste is als dit niet aanslaat dat we achter ts moeten staan en haar steunen.