Equitana 2025

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_xxx

Re: Equitana 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 21:55

Ik moest al snel mijn vest uitdoen, was prima te doen in een dun truitje!

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 22:15

Ik heb donderdag hele dag in t shirt rongelopen!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 22:35

Ah super, bedankt!!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 22:57

Ik vond trouwens de muziek bij spooks echt veelste hard aan staan. Alsof je in een discotheek loopt.

In tshirt of dun vestje is echt meer dan genoeg, je kan via "buiten" naar de andere hallen lopen in plaats van de galerij.

Even een domme vraag. Die louven goodiebag zit een groot blok in, lijkt op lucerne ofzo. Wat is het eigenlijk en hoe geef je dit? We hebben hem al geprobeerd door te breken maar dat valt nog tegen. In de boekjes die erbij zaten kon ik het niet zo snel vinden. :+

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 22:59

Wij hebben er net met moeite een stuk afgebroken haha. We zijn ook nog bij lax (waar die blokken van zijn) in de stand geweest en die hadden hem gewoon in zo’n voerbak neergelegd zodat paard er zelf vanaf kan knabbelen.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 23:46

miss_lizje schreef:
Ik vond trouwens de muziek bij spooks echt veelste hard aan staan. Alsof je in een discotheek loopt.

In tshirt of dun vestje is echt meer dan genoeg, je kan via "buiten" naar de andere hallen lopen in plaats van de galerij.

Even een domme vraag. Die louven goodiebag zit een groot blok in, lijkt op lucerne ofzo. Wat is het eigenlijk en hoe geef je dit? We hebben hem al geprobeerd door te breken maar dat valt nog tegen. In de boekjes die erbij zaten kon ik het niet zo snel vinden. :+

Ik had ze ooit zelf gekocht en dacht nou zal wel snel op zijn, realiteit was dat zelfs mijn ponies! Het zo hard vinden dat ze hem laten liggen want te veel moeite haha
Heb ze uiteindelijk in heet water een dag liggen weken en zelfs toen waren ze nog hard maar kregen ze ze iets makkelijk op. :+ voor echte vreetzakken die misschien langere tijd op stal moeten staan leuk maar hier kregen ze echt enorme frustratie :o

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 02:02

Wij hadden heen goede route uitgestippeld om op p10 te parkeren zonder door een emissie zone te rijden...

Jammer genoeg terugweg door weg werkzaamheden een klein stukje door een stadje en ineens in een zone terecht gekomen + de flits te hebben gezien.

Super domper juist omdat we er heen zo op hebben gelet.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 06:47

Wat ik de laatste keer heb geleerd, ook als je op P10 wil parkeren een milieusticker te kopen, want vorige keer kwamen wij bij P10 aan en was die gewoon dicht :'). Overigens dan bij de hallen geparkeerd en geen boete gekregen dus ergens kan het wel

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 08:11

Nou, gelukkig gisteren nog net de milieusticker binnen gehad, dus die zo opplakken en dan gaan wij richting Duitsland! Gaan in eerste instantie voor p9 of p5. Als die vol zijn gaan we naar p10, maar wordt vaak zo misselijk in die shuttlebussen, dus liever niet...

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 15:08

Wij zijn gisteren geweest en ik vond de beurs dan weer beter meevallen dan andere jaren. Veel minder “rommel”kramen. Echt een paar mooie koopjes kunnen.
En we hebben heerlijk in het zonnetje kunnen lunchen. Er zijn 2 plekken voorzien waar je dus buiten kan eten. Ideaal!
Wij parkeren steeds op P10, hadden ook meteen een bus heen, en terug.

Maar idd, de stand van Spooks was vreselijk!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 18:14

Voor wie morgen gaat: ik heb bijna het hele programma in een 'blokkenschema' gezet, zodat je kunt zien wat in de 5 showringen tegelijk plaatsvindt.
Inclusief aanklikbaar programma-onderdeel.
Printbaar als 2 A4-pagina's.

Je kunt hem hier bekijken/downloaden.

Ik heb ook nog één ticket voor de zondag over. Voor € 15 over te nemen, vrij te gebruiken (is een online-code waarmee je zelf je ticket kunt registereren). Stuur me een PB, dan regelen we het verder via Whatsapp.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 19:07

Wij zijn ook geweest vandaag, ik vond het echt weer top! Wel druk natuurlijk, maar dat weet je als je op zaterdag gaat. 's Ochtends op P10, we waren er om 9.45, was het even heel erg druk, echt lange rijen, maar het ging uiteindelijk heel snel en tegen half 11 waren we binnen in de Messe. Heel mooie koopjes kunnen scoren, Spooks was inderdaad irritant met die harde muziek, maar ook daar echt onwijs goede koopjes gevonden, vesten en een jas voor elk 15 euro, ben fan van het merk en dat is geen geld! Waren overigens niet de prijzen die bij de rekken stonden, dus we waren blij verrast bij de kassa. Ik vond dat er heel veel te shoppen viel, wij zijn niet van de shows, dus die slaan we over. Prima dagje kunnen vullen!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 19:29

Wij hebben dag 1 erop zitten.
Ik ga altijd 2 dagen, 1 dag kijken en 1 dag kopen. Dit jaar zijn we vandaag een halve dag geweest en morgen een hele dag. Met dit lekkere weer zijn we vanmiddag de stad in gegaan.
Heb al wel vast dit ingeslagen op de foto.
Morgen verder shoppen!Afbeelding

Vond het druk, maar logisch voor de zaterdag, prima in een shirtje te doen en heb best al leuke aanbiedingen gezien!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 19:45

Wij gaan maandag maar zullen er pas iets later zijn. Willen wel gewoon naar P10 rijden, andere jaren ook gedaan en altijd goed bevallen maar toch spannend als je wisselende verhalen leest.
Heb er wel zin in

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 22:16

Ik ben vandaag geweest.
Vriend was mee, voor het eerst op een paardenbeurs. Het was hem al snel duidelijk dat het in 1 dag niet ging lukken :D dus gaan we morgen ook nog :j +:)+

Heerlijke dag gehad.

Alleen wat is het eten vreselijk duur en wederom grote ergenis bij mij in de galeria. Was blij dat ze veel eetgelegenheden buiten hadden gezet.

De spooks stand was echt absurd. Wat is dat met dat merk. Zo goedkoop vond ik het niet.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 23:28

Ik hoorde dat Spooks ermee stopt. Dus dit is een beetje de laatste kans geloof ik...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 23:31

Bielsje schreef:
Ik hoorde dat Spooks ermee stopt. Dus dit is een beetje de laatste kans geloof ik...

Klopt idd.
Wel jammer, ben wel fan van het merk.

Maar de muziek stond veel te hard idd. Kreeg er zo'n Sting vibe van. :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-25 00:23

Dat wist ik niet, dat er camera's staan die dat registreren, als je geen milieusticker hebt. Toen nog niet, maar dat is ook al weer heel wat jaartjes geleden. Weer wat geleerd dus! Intussen hebben onze auto's milieustickers, alleen bij die van mij ligt hij nog steeds in het dashboard kastje omdat ik al vanaf het begin dat ik die auto heb er op zit te wachten dat een sterretje in mijn raam een scheur wordt zodat ik er een nieuw raam in mag zetten (zit bij de verzekering in) _O- Alleen dat rotding wil dus maar niet scheuren :+ Maar ik hooop voor degenen die wel geflitst zijn dat de boete meevalt.. :(:) Zoiets is niet leuk..

Chely

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 05:13

gister hebben wij geparkeerd op P10 en dat ging perfect. Er was file op de heenweg waardoor de navigatie ons een stuk door het centrum stuurde dus we waren blij met de milieusticker.

Op de beurs hebben wij een mooie trailer gezien en een tijdje staan praten met de verkoper. Alleen ben ik vergeten foto’s te maken van de binnenkant.

Is er een bokker die nog naar Equitana gaat en wat foto’s zou willen maken? Gaat om de Bockmann Portax Esprit, en dan vooral de binnenkant

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 08:40

Zijn er controles/files bij de grens ?

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 08:50

duikpaardje schreef:
Zijn er controles/files bij de grens ?

Donderdag hebben we niks gezien, konden zo de grens over!

HTH_asse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 09:01

Wij gaan er vandaag ook weer heen. We zijn al in Essen sinds vrijdag. Gisteren eerste dag beurs en die was al goed geslaagd. Voor ons is het de 6e editie en ik vind het deze keer beter dan voorgaande jaren. Ik heb zelfs het gevoel dat er tegenover 2023 meer stands zijn. Alles is ook beter gegroepeerd. Bij Spooks vond ik de muziek ook veel te luid.
Vandaag nog een dagje beurs, veel plezier aan iedereen die vandaag gaat.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 09:28

Chely schreef:
gister hebben wij geparkeerd op P10 en dat ging perfect. Er was file op de heenweg waardoor de navigatie ons een stuk door het centrum stuurde dus we waren blij met de milieusticker.

Op de beurs hebben wij een mooie trailer gezien en een tijdje staan praten met de verkoper. Alleen ben ik vergeten foto’s te maken van de binnenkant.

Is er een bokker die nog naar Equitana gaat en wat foto’s zou willen maken? Gaat om de Bockmann Portax Esprit, en dan vooral de binnenkant

Als ik er aan denk wil ik het wel doen woensdag :)

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 11:19

Waarom stopt spooks ? Loopt toch zo goed ?

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 11:24

Op de site van Bockmann staan best veel fotos van de binnenkant, of is het net een andere uitvoering op Equitana?

Wij gaan ook woensdag, voor het eerst op de laatste dag, ben benieuwd of het niet chaos wordt of er al veel is uitverkocht. Hoop iig wat nieuwe halsters en touwen te scoren voor de dames thuis en ben op zoek naar een goede deal op kunststof weidepalen. Zijn begonnen met onbehandelde kastanje palen 8 jaar terug maar die beginnen nu wel te verroten met al dat water de afgelopen jaren...