_San87_ schreef:
De paasei. Dat lachje er ook bij van de filmer... Het geluid van die klappen. Echt kippenvel overal. Wat walgelijk.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tienus63 schreef:Wat ik hiermee wil zeggen, je kunt zo overtuigd zijn van je principes, maar als je in aanraking komt met hetgeen hoog beoordeeld wordt, willen de meeste die hoge beoordeling ook en laten ze de principes varen.
Alleen degene met een hele sterke rug past hiervoor, maar dan zullen sommige doelen niet meer behaald worden omdat je genegeerd wordt door toekomstige klanten.
Captain schreef:Cer schreef:Daarnaast zou ik niet weten of het onder 'pijn' valt, maar het valt sowieso onder stress..
Een paard voelt een vlieg.. Reken maar dat dit flink pijn doet.
Electra63 schreef:Cayenne schreef:Zo, het filmpje is idd niet mals. Volledig terecht dat ze geschorst is.
En waarom nog steeds het gezeur over timing voor de Olympische Spelen? Dat is toch helemaal niet relevant?
Precies !
Bijzonder dat zelfs Anky en Dinja en anderen erbij worden gehaald, om eigenlijk het handelen van CD af te zwakken.
Ik ben benieuwd naar de reactie van Hester, haar trainer.
Beiden staan hoog aangeschreven wat betreft paardenwelzijn en rijderij.
mce schreef:Wie is de anonime client b.v. en wat is/was de reden om het niet eerder openbaar te maken, maar goed kasboek open en bijdel dicht???
mce schreef:Hoop dat Carl wacht met reageren tot dat er echt iets zinnigs te zeggen is.
Wie is de anonime client b.v. en wat is/was de reden om het niet eerder openbaar te maken, maar goed kasboek open en bijdel dicht???
Berdien schreef:Er wordt inderdaad vol uitgehaald![]()
En dan dat gegrinnik erbij, waarom?!
Ik zag de opmerking over Olympische ruiter, victim blaming maar nee. Als ruiter ben jij ten alle tijden verantwoordelijk voor het welzijn van je paard. Dit heb je gewoon niet te accepteren, ongeacht wie er in de baan staat.
Fly_high schreef:mce schreef:Wie is de anonime client b.v. en wat is/was de reden om het niet eerder openbaar te maken, maar goed kasboek open en bijdel dicht???
Ik heb begrepen dat de amazone ook slechts 19 was, hoeveel van jullie zouden op die leeftijd er echt iets van durven zeggen? Als de tegenpartij een wereldberoemde en o-zo-vriendelijke ruiter is?
Fly_high schreef:mce schreef:Wie is de anonime client b.v. en wat is/was de reden om het niet eerder openbaar te maken, maar goed kasboek open en bijdel dicht???
Ik heb begrepen dat de amazone ook slechts 19 was, hoeveel van jullie zouden op die leeftijd er echt iets van durven zeggen? Als de tegenpartij een wereldberoemde en o-zo-vriendelijke ruiter is?
Janine1990 schreef:tienus63 schreef:Wat ik hiermee wil zeggen, je kunt zo overtuigd zijn van je principes, maar als je in aanraking komt met hetgeen hoog beoordeeld wordt, willen de meeste die hoge beoordeling ook en laten ze de principes varen.
Alleen degene met een hele sterke rug past hiervoor, maar dan zullen sommige doelen niet meer behaald worden omdat je genegeerd wordt door toekomstige klanten.
Dat geldt toch ook voor de melder die zolang heeft gewacht uit je eerste alinea? Of begrijp ik je nu verkeerd?
BloemBloem schreef:_San87_ schreef:
Bizar, zij staat gewoon lachend te filmen ....
rien10 schreef:Nav je vraag "Zijn ouders dan mede verantwoordelijk?" Dat laatste Janine? Ja, mede. Zeker.
Als de amazone in kwestie 19 was. En als de filmer de moeder was (ik heb geen geluid aan gehad, weet niet of het een vrouw is) dan is de filmer mede verantwoordelijk.
Twee aannames, I know.
Fly_high schreef:Ik absoluut niet op die leeftijd.mce schreef:Wie is de anonime client b.v. en wat is/was de reden om het niet eerder openbaar te maken, maar goed kasboek open en bijdel dicht???