Budget 8000

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Change3x schreef:Cioccolato schreef:Mijn mening? Er wordt snel over van alles gevallen.
Wat je zegt; een chip die gunstig zit en wss voor niks gaat zorgen is helemaal prima..
En chip die wss wel voor iets gaat zorgen maar geopereerd moet worden, snap ik. Dan moet je opereren.. dat is een risico maaf kun je als verkoper ook zelf doen.
Helemaal mee eens!
Ik heb een 8 jarige merrie met een klein, gunstig zittend chipje en die heeft er nog nooit last van gehad.
Ik vind sowieso dat mensen, vooral onder hobbyruiters, teveel miepen over röntgenfoto’s.
Oskarrino schreef:Ik ben een hobbyruiter maar wil dat de röntgen ook goed zijn. Natuurlijk over een kleine chip volg het advies van de DA, maar ik koop liever geen ellende maar een gezond dier (ellende krijg je vaak vanzelf wel).
Change3x schreef:Helemaal mee eens!
Ik heb een 8 jarige merrie met een klein, gunstig zittend chipje en die heeft er nog nooit last van gehad.
Ik vind sowieso dat mensen, vooral onder hobbyruiters, teveel miepen over röntgenfoto’s.
Cioccolato schreef:Net als dat verbening en ks ook goed kunnen gaan.
Als je weinig budget hebt zul je ergens op moeten inleveren.
Maar ieder valt ergens anders over. Dat is helemaal aan jezelf en allemaal prima.
Maar dat iets wat goed is geld kost, willen veel mensen toch niet begrijpen.
_Tarzan schreef:Wat zeggen jullie dan van een 5 jarige met KS? Röntgenologisch helemaal gecheckt en kwam de KS uit, beweegt als een kanon. Klinisch helemaal goed.
Puur uit interesse hoe jullie over zoiets zouden denken. Als je zoiets koopt is het natuurlijk geluk hebben of pech krijgen of niet?
StalNollie schreef:KS is voor mijn not done wetend dat dit vaak toch wel tot uiting gaat komen.