StalNollie schreef:Oei had dat wel verwacht gezien je 'omschrijving'. Dat is 1 van de meest voorkomende nasleep van een castratie. Succes en sterkte want dat is echt klote. Ik zou even ook overleggen hoe hij daarna het beste gehouden kan worden op stal of in de weide ? Want dat lijkt me makkelijk te weten voor wat je doet qua indeling wie er gaat verhuizen met wie
Ja het is echt klote inderdaad. Had gehoopt dat het iets simpelers zou zijn en mijn onderbuik gevoel ongelijk had. Maar we zijn er in elk geval gelukkig op tijd bij.
Wat betreft de verhuisplannen is het even afwachten inderdaad hoe het de komende dagen/week/weken gaat. Wat de korte termijn adviezen gaan worden en daar passen we uiteraard de plannen op aan. Gelukkig heb ik daarin verschillende mogelijkheden en opties. Dat we het nog even aan kunnen kijken.
het hele intensieve ontworm schema heeft gewerkt! Lucy is nu echt volledig schoon. Meteen ook besproken hoe nu verder om haar nu ook schoon te houden. Nou 3 april nog een vaccinatie en dan is Lucy helemaal schoon en up to date voor haar eerste verjaardag

) heeft de gene van stal de zorg rondom Sally gedaan terwijl ik mee keek. Sally is enorm gevoelig voor spanning van mensen dus het leek me totaal niet verstandig als ik haar zou begeleiden. De gene van stal is wel de rust zelve en zij verzorgd Sally dagelijks dus een hele goede keuze om het zo te doen.

). Gek genoeg vond ze het gekriebel en geknip van haar manen stiekem best wel (erg) fijn, dus ook nog lekker aan de kriebel gegaan tussen en onder haar manen.